Guest Chris b.a.r.f. Posted May 16, 2003 Report Posted May 16, 2003 Har lige postet en how-to her: http://smartphone.modaco.com/viewtopic.php?t=62504 Oversætter gerne til dansk hvis det er...
Guest zajfman Posted May 17, 2003 Report Posted May 17, 2003 Lyder dælme interessant.... jeg har lige et par spørgsmål til det her: Hvis man har en video chat mellem to SPV´er.... så går jeg ud fra at det kører over GPRS. Vil det ikke betyde at der bliver sendt sindsyg meget traffik igennem ? Og.... som jeg kunne forstå det, så var video kvaliteten på SPV kameraet temmelig dårlig... hvordan fungerer det i det her program ? Eller bruger du et andet kamera på din SPV til det ? -zajfman
Guest Chris b.a.r.f. Posted May 17, 2003 Report Posted May 17, 2003 Hvis man har en video chat mellem to SPV´er.... så går jeg ud fra at det kører over GPRS. Vil det ikke betyde at der bliver sendt sindsyg meget traffik igennem ?Yep - det vil nok kunne ses på vores GPRS regninger :shock: Og.... som jeg kunne forstå det, så var video kvaliteten på SPV kameraet temmelig dårlig... hvordan fungerer det i det her program ? Eller bruger du et andet kamera på din SPV til det ? Jeg har **** ikke fået SPVens kam. til at sende noget som helst - svjv. er denne funktion ikke en del af PortraitSP.ARM v. 1. Fra PC/webcam til SPV var...hmm....OK kvalitet, men ikke noget særligt. Men min GPRS forbindelse kører os' ad h. til lige nu. Tror jeg smider en mail afsted til Jiang Li, se om han kan oplyse mig lidt mere om kommende SP udgaverne. Poster svaret her hvis det er.
Guest Penhter Posted May 19, 2003 Report Posted May 19, 2003 oki ville lige høre, nå progammet kommer til at virke mellem spv'er, hvordan vil du så se på den anden person? efter hvad jeg kan forstå gå der et stykke tid før spv E-100 kommer, hvis den gør! og dermed også kabel til at vend ens camera om! :)
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now