Jump to content

A calender problem....

Recommended Posts

Guest SuperStar
Posted

I think I might need som help....

When I "start" my calender on my SPV the start date is, the date it is today, but the year is 2001!!!!! I have no idea, why or how it has changed to the year 2001.... I've tryed everything to change the year to 2003 but it won't happen.. Any one who can tell me how to do???

I really use the calender often... So please!!!!!!!

Guest MoRFLeZ
Posted

Hmmm what's the year on your PC!? It syncs the time (and I would presume date) with your PC, sooo if it's wrong on that ... it will alter the date (year) on your phone. (me thinks)

What happens when you go Menu/Go to Today (or whatever it's called in the english menu??)

Guest SuperStar
Posted

Nu har jeg fået "lidt"hjælp af dig før, så kan godt skrive på dansk :(

Jeg har faktisk ændret min dato på computeren til 2001 får at få et spil til at virke, så det er nok det... Det var også min umiddelbare tanke, men vidste ikke det påvirkede den! Men kan heller ikke synkronicere i øjeblikket.. Hverken kalender, opgaver eller kontakter....

Men kan godt overfører musik, programmer osv. til telefonen.... Men skal lige ha´ reetableret min computer... Der er mange ting som ikke virker..!!! Men nu ved jeg, hvad der er galt... Og TAK!!!!!!!! :)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.