Jump to content

Nogen der har prøvet at låse deres telefon op? (simlås)

Recommended Posts

Guest SuperStar
Posted

Jeg har hentet det lille "unlock" program, men efter at have kørt 66 % skriver den: "invalid code - aborting" Hvad er nu det??????

Kan man gøre andet for at få den låst op, da det ikke ser ud til at virke!!!!

Har fulgt de instruktioner, der var med til programmet!!!!!!

Guest MoRFLeZ
Posted

Jeg har i næsten 2 måneder søgt efter samme svar. Og voila - i dag lykkedes det endelig. Efter at have talt med Orange mindst 100 gange!

Da jeg fik min telefon, havde den operatør rom: 1.3.6.24 - kørte med Dansk T9 og virkede fuldt opdateret. Den kørte dog med bootloader 0.95 (hvilket din sikkert også gør) og derfor kunne jeg ikke unlocke den!

I dag kørte jeg så for sjov den update der ligger på www.orange.dk/spv - og efter denne kørte jeg pludselig bootloader 0.98!?! Og nu er det INGEN problem at bruge unlock programmet! Den fløj igennem med første forsøg, og kan nu igen bruge mit CBB abonnement :shock:

Så download updaten, kør den .. og prøv igen! Og husk, at du mister ALT på dit telefon når du kører opdaterer... men det er det værd!

Held og lykke...

Guest SuperStar
Posted

Okay..... Jeg har ellers lige snakket med Orange idag og uden problemer overhovedet, gav de mig "simlås" koden.... Har fået et nyt abonnement, men virker først fra i morgen, men der skulle vel ikke være nogen problemer, når de har givet mig koden... Vel???

Guest zajfman
Posted

Jeg har lige et par spørgsmål:

Kræver det ikke at man skal have sit abonnement hos Orange i 6 mdr. før man kan få sin telefon låst op ?

Og... den der bootloader 0.98, hvad gør den og hvorfor tømmer den hele telefonen ?

Jeg kunne jo også hæve mig fra mit dovne stadie og selv gå ind og læse om det :oops: men det er sgu sjovere at snakke med folk herinde :)

-zajfman

Guest MoRFLeZ
Posted
Kræver det ikke at man skal have sit abonnement hos Orange i 6 mdr. før man kan få sin telefon låst op ?

Og... den der bootloader http://smartphone.modaco.com/viewtopic.php?t=2628>0.98, hvad gør den og hvorfor tømmer den hele telefonen ?

Jo man skal have Orange i 6 måneder for at få sin sim-kode. Og da jeg kun har haft Orange i 2 måneder, var jeg ved at blive lidt trist!!

Anyways, det er sådan set ikke bootloaderen der tømmer telefonen. Det er fordi du opdaterer den software computeren kører på, at din telefon bliver 'nulstillet'. Samtidig opdaterer den bootloaderen, så dem der har bootloader 0.95 ENDELIG selv kan sim-unlock deres fon *yah*!

Guest SuperStar
Posted

Jeg har haft min Orange abonnemtent i 6 mdr. og 10 dage, men de var så flinke, allerede og gi´ mig det igår... Og har kommet andet simkort i, og det virker heldigvis...!!! Thank god!!!!!!!!!!!

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.