Guest Chris b.a.r.f. Posted May 28, 2003 Report Posted May 28, 2003 Andre i Kbh. der har GPRS probs lige nu?
Guest MoRFLeZ Posted May 28, 2003 Report Posted May 28, 2003 Kan **** ikke ringe op *SUK*! Og så har jeg lige skamrost deres GPRS dækning *bah*
Guest Lojt Posted May 28, 2003 Report Posted May 28, 2003 Har også haft problemer med at ringe op og modtage opkald de sidste par dage...
Guest Jakob Posted May 28, 2003 Report Posted May 28, 2003 Er i Ballerup lige nu - virker ikke. Har lige snakket med O... De aner ikke hvad fejlen, men arbejder på højtryk... Solen skinner.... /JxK
Guest NederSoren Posted May 28, 2003 Report Posted May 28, 2003 Jeg havde lidt problemmer i går aftes, men kun i 5 min tror jeg.. så virkede det igen.. :lol:
Guest BOFH Posted May 29, 2003 Report Posted May 29, 2003 Hej, Er ny her på Modaco, og ligeledes netop blevet indehaver af en SPV. Troede det var mig der havde pillet for meget da GPRS pludselig ikke virkede (også fra København) :shock: Er der nogen status fra Orange på hvornår det forventes oppe igen ?
Guest muude Posted May 29, 2003 Report Posted May 29, 2003 Skide københavnere... Ikk andet end problemer med jer...
Guest BOFH Posted May 29, 2003 Report Posted May 29, 2003 Virker dette igen (for andre KBH'ere) ? Og 2 andre spørgsmål :?: :arrow: 1. Orange nævner det ikke er nødvendigt at angive deres DNS addresser i GPRS forbindelsen, hvad er jeres erfaringer med det ? :arrow: 2. Andre der ved forsøg på tilslutning med GPRS har fået fejlen: "Opkaldet kunne ikke placeres." ?
Guest Lojt Posted May 30, 2003 Report Posted May 30, 2003 Kan stadig ikke komme på (i køge). 2. Andre der ved forsøg på tilslutning med GPRS har fået fejlen: "Opkaldet kunne ikke placeres." ? Det er den normale fejl man får når man ikke kan komme på.
Guest MoRFLeZ Posted May 30, 2003 Report Posted May 30, 2003 Mit virker fint her i Albertslund... og virkede også fint i går! Edited: Må have været LIGE det rigtige øjeblik jeg forsøgte, for nu virker lortet ikke igen...
Guest BOFH Posted May 30, 2003 Report Posted May 30, 2003 Edited: Må have været LIGE det rigtige øjeblik jeg forsøgte, for nu virker lortet ikke igen... Hvad har kundeservice sagt til dig, hvis du da har snakket med dem ?
Guest Jakob Posted May 30, 2003 Report Posted May 30, 2003 Stadig no props i Herlev......... (Men sad med kammerat i går , med to 2*SPV - jeg kunne komme på - han ikke.) /JxK
Guest MoRFLeZ Posted May 30, 2003 Report Posted May 30, 2003 Hvad har kundeservice sagt til dig, hvis du da har snakket med dem ? Jeg ringer kun til kundeservice hvis mit hus står i flammer, ellers føler jeg, at jeg blot bliver dummere af at snakke med dem. De fatter jo minus... *suk* Men hvis jeg ikke kan logge på i aften, bliver man næsten nødt til at klage. Forlange kompensation etc etc ... men åh gud, bare tanken om at skulle ringe og snakke med dem ...
Guest BOFH Posted May 30, 2003 Report Posted May 30, 2003 ellers føler jeg, at jeg blot bliver dummere af at snakke med dem. De fatter jo minus... *suk*Jeg er desværre enig... :roll: Men hvis jeg ikke kan logge på i aften, bliver man næsten nødt til at klage. Forlange kompensation etc etc ... men åh gud, bare tanken om at skulle ringe og snakke med dem ... Selvom man ikke får den tekniske løsning man ønsker, så synes jeg alligevel man bør kontakte dem, omend ikke andet for de så kan eskalere videre i hierakiet. Jeg snakkede med en idag, han sagde jeg skulle prøve at slukke SPV'en i 5-10 minutter således SIM-kort blev 100% opdateret, sandsynligheden for GPRS ville virke igen var ifølge ham stor da ingen sendemaster p.t. oplevede problemer :shock:
Guest MoRFLeZ Posted May 30, 2003 Report Posted May 30, 2003 Hmmm den er ny ... prøver at slukke min SPV, men er ikke særlig optimistisk.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now