Guest Animefan Posted June 2, 2003 Report Posted June 2, 2003 Hej alle sammen... :D Først vil jeg lige sige jeg er ret ny her og har næsten lige fået min SPV men har lært at bruge den men ang PIE Jeg har surfet lidt på nettet og fundet ud af den ikke kunne åbne: 1. Rammesider 2. javascripts 3. Flash Findes der programmer til SPVen der gør jeg kan de ting :!: :?: Hilsen Claus Fan'en :lol:
Guest MoRFLeZ Posted June 2, 2003 Report Posted June 2, 2003 Nej det understøttes desværre ikke endnu(!?) - måske først i smartphone 2003 ... lad os håbe!
Guest Animefan Posted June 2, 2003 Report Posted June 2, 2003 Hvis det kommer til at understøttes i 2003 udgaven, hvad bliver der så af os der har 2002!?
Guest MoRFLeZ Posted June 2, 2003 Report Posted June 2, 2003 Vi lever uden .. eller opdatere vores telefon (hvis det bliver aktuelt) .. ELLER køber en ny telefon =)
Guest Animefan Posted June 2, 2003 Report Posted June 2, 2003 Køber en NY tlf!? Tror du vi er helt hjernedøde ? :lol: :roll:
Guest NederSoren Posted June 2, 2003 Report Posted June 2, 2003 Sælger vores SPV til en der ikke ved at der er noget der hedder 2003, og køber selv en ny.. :lol:
Guest MoRFLeZ Posted June 2, 2003 Report Posted June 2, 2003 Så snart der kommer en SPV med indbygget kamera .. ryger denne klods da totalt ud af mit syn *nod self*
Guest Animefan Posted June 2, 2003 Report Posted June 2, 2003 Jeg kan godt lide det med sådan et sætte på kamera... Så hvis der ikke kommer en opdaterings ting så skal Orange™ få...
Guest MoRFLeZ Posted June 3, 2003 Report Posted June 3, 2003 Jeg kan godt lide det med sådan et sætte på kamera... Så hvis der ikke kommer en opdaterings ting så skal Orange™ få... Personligt syntes jeg det er skide irriterende at kameraet ikke er indbygget, af flere forskellige årsager. 1) Jeg får det ALDRIG med. 2) Videooptagning er latterlig dårlig kvalitet (3 fps max) 3) Endnu en lille gadget der kan blive væk i mit skrivebords rod! Så jeg venter med længsel på en SPV med indbygget kamera! *hop hop*
Guest Jakob Posted June 3, 2003 Report Posted June 3, 2003 Prøv at checke operas hjemmeside... De har lavet en suveræn browser til Ericsson... har skrevet til dem og venter bare på et svar hvorvidt de evt er på vej med en browser til VORES spv... Hej fra JxK
Guest NederSoren Posted June 3, 2003 Report Posted June 3, 2003 syntes at jeg læste en tråd om opera browser engang, og der var en der sagde at de ikke ville udvikle til SP2002 systemet :lol: Men jeg er ikke helt sikker..
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now