Guest sqlarsen Posted June 5, 2003 Report Posted June 5, 2003 Jeg ved at i ved hvorfor: Jeg modtager en besked efter hver genstart, uden der ligger nogen i indbakken. Det betyder at der altid står at der er en ny sms-besked. Er der nogle der ved hvorfor og hvordan man rette fejlen. Hej fra Søren
Guest Speedy Posted June 5, 2003 Report Posted June 5, 2003 Plejer det ikke at være en talebesked??? har ikke hørt om at der skulle være en sms før.
Guest tbayj Posted June 5, 2003 Report Posted June 5, 2003 Det gør min også- Når jeg tænder den fortæller den at jeg har fået en sms selvom der ikke er nogen...Pisse træls.. :evil:
Guest Jakob Posted June 5, 2003 Report Posted June 5, 2003 Et eller andet sted i en eller anden gruppe har jeg lsæt om løsningen... men kan ike huske hvor... /JxK
Guest MoRFLeZ Posted June 5, 2003 Report Posted June 5, 2003 Det er et gammelt fænomen kaldt 'Phantom SMS' Kig under 'Articles' sektionen hvor der findes en løsning til dette problem! :lol: Edited: Eller bare klik på Phantom SMS i denne post *duh*
Guest NederSoren Posted June 5, 2003 Report Posted June 5, 2003 Det skulle vel aldrig være msnSPV gruppen??? :shock: Well.. Hvis det er så er der et link til gruppen fra min SPVLINKS side (Se Signatur)
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now