Jump to content

2 Gamle Spil

Recommended Posts

Guest Raven
Posted

på denne side her kunne man få 2 spil med

I mars måned

http://orange.dk/spv/update/

Problemet er at jeg ikke havde en backup af disse 2 spil

og hvis der eventuelt er nogen der har dem og ville dele dem igen

ville det være rart LOL

Dette er de 2 spil

Bust'em

Du kender sikkert det gode gamle spil Breakout! Bust'em er en ny spændende version af spillet, med god lyd, mange farver og flot grafik, og mange niveauer til sikker underholdning i timevis.

Motocross Stunt Racer

Vælg dit navn, farven på din crossmaskine, og hvilken bane du vil køre på. Du kan udføre hop og stunts på 10 forskellige baner og 19 niveauer.

hvis du har dem kan du eventuelt emaile mig på [email protected]

Takker på forhånd

Guest Speedy
Posted

At dele dem ville være pirat kopiering hvilket de ikke er så tosset med på dette forum. (forståeligt nok)

Britterne skulle jo betale i dyre domme for spillene så selvom o dk tilbød dem "gratis" (he he, ja 100 kroner i gprs regning istedet)

Jeg tror ikke den går makker :wink:

Guest NederSoren
Posted

Desuden mener jeg også at du kan hente dem stadig..

Ellers er Midnight snart færdig med hans version af breakout som hedder smartanoid, som alle modaco plus medlemmer vil få gratis..

Og på den anden side.. så stinker begge spil.. (Jeg har slettet begge to..) :roll:

Guest Raven
Posted

Hej NederSoren

Ja jeg er godt klar over det / jeg snakkede med en af dem på orange

og de har dem faktisk ikke liggende mere

og det kan da godt være det er pirat kopering men da de selv har foræret dem væk for et stykke tid siden skulle der vel ikke være noget galt i det

LOL

og det er faktisk de 2 eneste spil jeg ikke lavede backup af

og det ireterer mig lidt men hvis du siger der er et nyt breakout på vej kan jeg vel ligeså godt vente på det

:lol:

Guest NederSoren
Posted

hvis du kigger forbi www.smarter.dk kan du finde screenshots af smartanoid... i skrivene stund er news systemet nede, men det vil virke igen asap.. :lol:

Guest Raven
Posted

oki snupper en kikker / men duy har ret systemet er nede i øjeblikket så jeg bliver nok nød til at væbne mig med tålmodighed

8) 8) 8)

Guest NederSoren
Posted

Så kører det igen.. bare kig løs.. 4 screenshots.. :lol:

Guest Thunderstorm
Posted

Hey Nedersøren og andre der er med til at lave smarter.dk!

Hvorfor laver i ikke sitet færdigt inden i åbner det - folk kommer jo ikke igen når de ser at der ikke er noget der virker?

Guest NederSoren
Posted

Som der står i nyheden et par nyheder nede, så vil siden blive åbnet omkring den 17. Intil videre vil vi bare opdatere med nyheder til de besøgende der checker ind engang i mellem for at se hvordan det går :lol:

I ville jo gerne have smartanoid screenshots ik?

Nu fik i den ekslusivt på smarter.dk :lol:

Men jow.. jeg kan da godt se din pointe.. og håber at folk vil komme tilbage når det går løs, og bare rolig, vi skal da nok sørge for at få spredt information rundt omkring, så folk finder ud af det og kommer tilbage :D

Guest Lojt
Posted

øhm, de to spil kan stadig hentes fra din telefon...

Guest Raven
Posted

Nix de kan ikke hentes fra oranges site mere

men det gør ikke noget jeg har fået dem igen

og denne gang tager jeg en backup af dem LOL

:lol: :D :lol:

Guest Raven
Posted

og hi NederSoren igen igen

ja det spil ser faktisk en hel del bedre ud så

håber det snart kommer ud

Guest NederSoren
Posted

Det kommer meget snart ud, husk at du skal være MoDaCo Plus medlem.. Jeg regner med at prøve en beta søndag eller mandag, så skal jeg nok give jer min mening :D

Har du foresten prøvet fra mobilen at gå ind i dit "Sjov og spil" link, derefter trykke på den knap der handler om spil, og så vælge det spil du vil have? De var der begge to da jeg kiggede for at par dage siden.. :lol: Husk at siden kun kan åbnes fra mobilen :lol:

Guest Raven
Posted

jeps jeg er klar over at de kan hentes fra telefonen

men der hvor der kan spares penge / der sparer jeg penge

også på mobilen...

men som jeg skrev så har jeg fået dem igen og denne gang forsvinder de ikke haha

:lol:

Guest NederSoren
Posted

kan man ikke bare bruge pass throug? Det er selvfølgelig ligemeget nu når du har fået dem.. :lol:

Guest Lojt
Posted
kan man ikke bare bruge pass throug? Det er selvfølgelig ligemeget nu når du har fået dem.. :lol:

Nej, det kan man ikke, de kan KUN hentes over gprs...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.