Jump to content

Radio på SPV?

Recommended Posts

Guest Animefan
Posted

Jeg sad lige og tænkte...

Kan man få Radio på sin SPV??? :roll:

Har set noget radio et sted men trykkede jeg på det gik min forbindelse ned... :roll:

Så kan nogen fortælle mig hvordan, eller om der overhovedet er radio på SPVen?

Guest MoRFLeZ
Posted

Der er desværre ikke en radio indbygget i SPV'en :cry:

Men man kan streame radio fra internettet! Det er dog en DYR fornøjelse, så ikke rigtig en realistisk løsning.

Må håbe at de laver en SPV med indbygget radio/kamera *greedy look*

Guest Lojt
Posted

'Radio' delen på spv'en er bare den del den bruger til at kommunikere med. Så hvis du har slukket den, er det derfor din forbindelse er gået ned :lol:

Den kan være praktisk at slukke hvis man er et sted hvor man ikke må have sin telefon tændt, som på et hospital f.eks.

Guest Animefan
Posted

Så vil jeg ellers sige mange tak for hjælpen :lol:

Guest ChrisB
Posted

TellMore køre med gratis GPRS og MMS fra 1.juli.. så jeg skal høre massere af net radio.. :wink:

Guest MoRFLeZ
Posted
TellMore køre med gratis GPRS og MMS fra 1.juli.. så jeg skal høre massere af net radio.. :wink:

Er det rigtig!? *savle* .. må have et telmore abonnement!!!

Edited: Har lige set det på deres hjemmeside, og det tog mig ca. 20 sekunder at bestille et abonnement!

Guest muude
Posted

Hørte det samme og gjorde det i mandags... Fik mit sim-kort i går...

Kender I et sted hvor man kan streame net-radio UDEN det er nødvendigt at bruge plug-ins eller winamp???

Guest NederSoren
Posted

kan du ikke bruge de stationer som man kan bruge til normal mediaplayer..??

Guest MoRFLeZ
Posted
Kender I et sted hvor man kan streame net-radio UDEN det er nødvendigt at bruge plug-ins eller winamp???

Prøv at se denne post på MoDaCo >>Click Me

Og der må findes en masse andre tips og tricks hvis du søger (search - se som kan linke for dig også :wink: ) efter 'stream radio'

*wink*

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.