Guest Jakob Posted June 12, 2003 Report Posted June 12, 2003 Findes der nogen applikationer der er skrevet til at bruge USB porten i SPV´en - lige ud over activesync og keyboardet?? Har en kammerat der er ganske fascineret af telefonen og han har brug for at lave nogen powerpoint præsentationer rundt omkring og ville derfor gerne undgå at slæbe sin labtop med men; er SPV´en processorkraftig nok (det tror jeg den er)? - og har nogen fundet en driver?? hej fra Jakob
Guest MoRFLeZ Posted June 12, 2003 Report Posted June 12, 2003 Hmmm ved faktisk ikke om der er en USB opkobling .. så man kan se sine powerpoint presentations på 'storskærm', men prøv at se her: >>Click Me
Guest Lojt Posted June 12, 2003 Report Posted June 12, 2003 Hmmm ved faktisk ikke om der er en USB opkobling .. så man kan se sine powerpoint presentations på 'storskærm', men prøv at se her: >>Click Me<< Det program ligger på SD kortet der fulgte med telefonen...
Guest MoRFLeZ Posted June 12, 2003 Report Posted June 12, 2003 Der kan man bare se! Det første jeg gjorde var at slette alt der lå på kortet, men det er da rart at vide hvad jeg gik glip af =P
Guest Jakob Posted June 12, 2003 Report Posted June 12, 2003 Hi there.... Har skrevet til den producent M-pigen sendte mig linket på og fra ham(måske er det en hende) fik jeg følgende svar... Unfortunately there's no easy way to implement such a connection. As you may have seen on our web site, we also have a version of the software for PDA devices (such as Pocket PC and Handheld PC) and the only way to display presentations on an external monitor or projector is by using a VGA adapter card, which is available for these devices. As of this writing, no VGA adapter is available in SD format for use with devices such as the SPV, but it is possible that some hardware manufacturer may release such an SD card in the near future. Best regards, The CNetX Support Team Hej fra J..
Guest MoRFLeZ Posted June 13, 2003 Report Posted June 13, 2003 Det er da under alle omstændigheder rart at vide! Og så må vi håbe at nogen tager sig tid til at producere det ... jeg er sq blevet lidt hooked på at kunne få min PowerPoint præsentationer fra SPV op på lærredet!
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now