Guest zajfman Posted June 13, 2003 Report Posted June 13, 2003 Kl. 17.32.... ingen problemer i Åbyhøj. Håber det virker for dig igen.. -zajfman
Guest MoRFLeZ Posted June 15, 2003 Report Posted June 15, 2003 Var i Århus (Tilst) fredag - lørdag og kunne ikke bruge GPRS - 20 - 30 km længere mod nord - på vej til Aalborg virkede GPRS fint igen! Nu må vi se om det virker i dag. Fonen ligger til opladning - og jeg håber at GPRS virker i Tilst!!!
Guest Jon@z Posted June 15, 2003 Report Posted June 15, 2003 :roll: Ja gad vide hvad det var, men det funker fint nu....men var væk hele weekenden.... Fik derimod endelig tid til en update + unlock....så nu står den på gratis telmore-GPRS fra 1. juli :lol: :D Tak for omtanken. Jon@z
Guest Maves Posted June 16, 2003 Report Posted June 16, 2003 Jeg kommer til at tænke på, vil telmore bruge TDC's net til GPRS og deres indstillinger som ved wap? Maves
Guest Jon@z Posted June 17, 2003 Report Posted June 17, 2003 Jeg kunne da ikke forestille mig andet, siden at telmore jo nok ikke har resourcer til at bygge deres eget net..... så jeg håber da at kunne bruge de TDC indstillinger som du postede på mobil-debat :wink: Jon@z
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now