Guest Smus Posted June 15, 2003 Report Posted June 15, 2003 Hej. Jeg har en smule problemer med min SPV idet at jeg har købt den i holland. I og med at jeg har købt den i holland er der selvfølgeligt hollandsk software på hvilket medfører at jeg ikke har nogen dansk T9. Jeg prøvede at installere den danske opdatering til telefonen, hvilket jeg ikke kunne da den første installation af softwaren var på hollandsk. Hvad skal jeg gøre for at få dansk software ind på den? Efter som at jeg ikke har Orange som udbyder kan jeg vel ikke rigtigt besøge en dansk orange-forhandler.
Guest Speedy Posted June 17, 2003 Report Posted June 17, 2003 ***Jeg tager ingen ansvar hvis det fucker op!!!!!!*** Jeg mener der en måde at "rense" spv'en helt på. Jeg gjorde det engang ved at gå in i "RUU" mappen på din pc som ligger i din "programmer" mappe (hvis du engang har prøvet at opdatere) Derinde ligger der en lille exe der hedder CaClearJumpCode.exe Hvis din spv sidder i din cradle kan du prøve at køre den (DU MISTER ALT!!!) Jeg mener det går ind og messer i hvilken version og sprog rommen er i. Når du så efterfølgende køre din DK update 2 så vil du i opdaterings vinduet blot se at du opgraderer fra Rom Version: Blank til Rom Version: 1.3.6.24 (tror jeg) Det virkede for mig men det er lidt et grænse område. Held og lykke med det.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now