Guest tbayj Posted June 24, 2003 Report Posted June 24, 2003 Dette er måske et underligt spørgsmål, men jeg mangler hjælp til Egypt banen i spillet. Der hvor man skal skyde i væggen og der er er sten som falder ned man skal stå på få at komme videre ned. Når man så er nede hvordan kommer man over til højre på banen? Jeg har prøvet jeg ved ikke hvor lang tid nu og mangler hjælp...på forhånd tak :shock:
Guest NederSoren Posted June 24, 2003 Report Posted June 24, 2003 Det er da ikke så mærkeligt at du ikke kan.. :roll: Prøv i stedet at dukke dig og kravle til venstre :lol: Du vil nu komme til et sted, som mange har haft kæmpe problemmer med.. Kig i international Xrick tråd for hjælp om det. :D
Guest tbayj Posted June 25, 2003 Report Posted June 25, 2003 Jeg ved godt at jeg skal til venstre. Det er det sted som du referere til. Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre. Jeg fulgte den tråd, men der er ingen som fortæller præcis hvad man skal gøre. Kunne se at du også havde problemer, men du skrev ikke hvordan du kom igennem. :?
Guest NederSoren Posted June 25, 2003 Report Posted June 25, 2003 du skal bare stille dig på stenen og dukke dig. Når stenen falder lidt længere med skal du med det samme kravle til venstre. I det næste stykke hvor pilen skyder ud af vægen, skal du hoppe samtidig med at pilen er over dit hoved. du skal holde hop knappen inde så rick hopper i det samme han rammer platformen. husk at skyde vægen så piggene forsvinder. :lol: //mobile NederSoren
Guest tbayj Posted June 29, 2003 Report Posted June 29, 2003 Nu er jeg på banen igen. Sidder fuldstændig fast. I banen efter hvor der er et sted hvor der er en sten som åbenbart skal kunne flytte sig hvordan gør den det?. I midten er der en sten, men når jeg hopper på den dør jeg. Hvad skal jeg gøre? :oops:
Guest NederSoren Posted June 30, 2003 Report Posted June 30, 2003 I det næste stykke hvor pilen skyder ud af vægen, skal du hoppe samtidig med at pilen er over dit hoved. du skal holde hop knappen inde så rick hopper i det samme han rammer platformen. husk at skyde vægen så piggene forsvinder. :) //mobile NederSoren ;)
Guest tbayj Posted July 1, 2003 Report Posted July 1, 2003 Den bane er jeg kommet igennem. Det er længere fremme. Jeg tror det er banen efter. Det er der hvor Rick skal under nogle sten som køre ned. Når han er forbi dér kan jeg ikke komme videre. Der er en sten i gulvet som burde kunne flytte sig, men når jeg står på den dør jeg.
Guest NederSoren Posted July 1, 2003 Report Posted July 1, 2003 Kan du ikke lige poste et screenshot? Det er pænt lang tid siden at jeg var på egypt, så det er lidt svært at huske hvor det er du mener
Guest tbayj Posted July 1, 2003 Report Posted July 1, 2003 Jeg har prøvet at tage et screen shot, men når jeg trykker på stjerne går den jo ud af spillet... :)
Guest MoRFLeZ Posted July 1, 2003 Report Posted July 1, 2003 Brug Remote Display - og så tag et screenshot med (Alt + Printscreen) Det er godt nok en pain at spille, da det går så langsomt...
Guest tbayj Posted July 2, 2003 Report Posted July 2, 2003 ENDELIG:::: Nu kom jeg videre...ellers tak for hjælpen.....jeg vender nok tilbage igen :)
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now