Jump to content

Musik

Recommended Posts

Guest Nierni
Posted

Jeg har nu ventet en time på at komme igennem til Orange..........

Jeg er helt vild med at få lagt noget musik ind på min SPV, men aner ikke hvor det skal lægge, og i hvilket format....

Det bedste er jo sikkert på storragekortet. Det har jeg også prøvet, men telefonen finder dem stadig ikke.

Er der nogen der kan hjælpe mig?????????

Guest MoRFLeZ
Posted

Det kan du tro!

Har du installeret ActiveSync!?

I så fald .. åbner du "Explore" med ActiveSync .. og vil der kunne gå ind på dit Storage Card. (hvor stort er det? - hvis det er det kort der følger med .. kan du kun have 1 eller 2 sange på kortet!)

Og så trækker du bare dine mp3 eller wma sange over på kortet i en folder du eksempelvis kan kalde "Musik".

Næste gang du åbner Windows Media Player på din fon - vil den selv finde alle wma og mp3 filer.

Edited: Du kan faktisk også bare åbne Windows Media Player på din PC. Sætte din telefon i din cradle - og så brude den funktion der hedder "Kopier til cd eller enhed" - der vil du kunne vælge dit storage card .. og kopiere eksempelvis en cd direkte hen på din telefon

Guest Nierni
Posted

Takker for hjælpen.

Ligner lidt det jeg har prøvet, men tror det var noget forkert format jeg brugte.

Guest Penhter
Posted

synes bare der bliver problemer hvis det er en mp3 der kører på vbr, men virker fint med wma såå det er vel et fint nok format :)

Guest Jakob
Posted

Hvis i kører 2000 eller xp. så har i vel merdiaplayer 8 eller 9 på telefonen???

Smid cd´en i - klik på Kopier til cd elelr enhed - vælg den rigtige enhed at sende til under elementer på enhed. Vælg Storage Card, Klik på Information lige henover for at definre kvaliteten og klik på kopiering - vupti...

/JxK

• 2 weeks later...
Posted

Hvilken bit rate lyder bedst og hvilket format.

Jeg har købt i 256MB SD, og vil gerne har ok lyd min jeg tror begrænsningen ligger Headset det er utroligt dårlig kvalitet.

Har prøver med 48k .wma det lyder lige så godt som 128k mp3.

Overvejer at lodde bedre højtalere på Headset.

Har i nogle erfaringer der giver god lyd på lidt plads.

Guest Crispy
Posted
Hvilken bit rate lyder bedst og hvilket format.

Jg har prøvet mig lidt og frem og kommet frem til at den bedste kvalitet/størrelse kan fås med WMA 9 med 80-96Kb/sec men 64 er også fint hvis man ikke har så følsome øre :) ... Men 48? Det vil jeg sige er en tand for lidt!

Guest Edgar_Deniz
Posted

Jeg kan ikke ligge hverken musik eller filmklip over på min telefon. Når jeg forsøger via media player, så skriver den, at den "passer muligvis ikke", hvorefter der så står, at der er opstået en fejl!!!

Og hvis jeg bare gør det via active sync, så brokker telefonen sig, når ejg vil høre den!

Hvordan skal jeg så bære mig ad?

Guest MoRFLeZ
Posted

Sørg for at du har Windows Media Player 8 eller 9 på din PC... som har "Send til Enhed" funktionen.

Prøv at bruge DivX programmet til aflytning...

Alternativt kan du kopiere dine cd ned på din computer (med windows media player - så de har en forholdsvis lav bitrate) og så lig dem over med ActiveSync

Guest Edgar_Deniz
Posted

Hvilket DivX-program? Og hvor skal det ligges ind henne?

(sorry for alle mine problemer/spørgsmål - men jeg er da vidst i den grad newbie)

Guest MoRFLeZ
Posted

Du kan downloade det fra www.4smartphone.dk

Og det skal bare installeres på dit Storage Card

Guest nikodemus
Posted

Jeg fik musik ind på min spv på følgende måde, jeg har mp3 filer på min hd, jeg satte så mit kort i en kortlæser og loaded musik af den vej og det fungerer fint :)

Guest Edgar_Deniz
Posted

Hvordan laver man sine mp3-filer om til media wma-filer?

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.