Guest Crispy Posted June 29, 2003 Report Posted June 29, 2003 Ja! Nu har jeg endelig fået bestilt mig en! Fra en gut i Jylland som solgte en til 1200kr :) ... Så er der et lille spørgsmål fra den paniske køber: Så vidt jeg ved leveres den den SIM-låst, hvilket sån set ikke er et problem. Jeg tænkte bare, kræver det at den er "startet" for man kan unlocke den? Altså med et Orange SIM kort? Eller er det lige meget?
Guest MoRFLeZ Posted June 29, 2003 Report Posted June 29, 2003 Nej den skal bare være i 3-farvet canary mode for at kunne unlockes, så jeg er lige ved at tro, at du kan gøre det med et hvilket som helst sim kort! Ellers må du købe et Orange taletidskort =)! Held og lykke! Og velkommen som fuldbyrdet medlem på SPV-vognen.
Guest tbayj Posted June 29, 2003 Report Posted June 29, 2003 Tillykke med en. Jeg tror du bliver rigtig glad for den. Den bliver bedre og bedre !!!
Guest Crispy Posted June 30, 2003 Report Posted June 30, 2003 Ellers må du købe et Orange taletidskort =)! Hehe, har allerede et SIM-kort med som kører med Orange taletidskort! Så fino :wink:
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now