Guest MoRFLeZ Posted July 1, 2003 Report Posted July 1, 2003 Okay, her kommer Telmores GPRS oplysninger. Jeg kører i øjeblikket smertefrit med GPRS (HUSK at tilmelde dig GPRS fra Telmores hjemmeside) Program // Indstillinger // Dataforbindelser // Menu // Rediger forbindelse // GPRS-forbindelser // Internet GPRS Tilslutter : internettet Adgangspunkt : internet Burgernavn : Adgangskode : primær DNS : 0.0.0.0 Sekundær DNS : 0.0.0.0 IP adresse : Check dernæst at følgende ser således ud: Program // Indstillinger // Dataforbindelser // Menu // Rediger forbindelse // Opkaldsforbindelser // Internet CSD Tilslutter : internettet Landkode : 45 Områdekode : Telefonnummer : 26265555 Burgernavn : Adgangskode : Domæne: Efter du har skrevet de rigtige oplysninger, gemt dem og kommet tilbage til homescreen. Så sluk din telefon i 5 minutter og genstart. Hvis GPRS er sat rigtigt op, vil du se det famøse G på toppen af din homescreen. Jeg slukkede og tændte min telefon om og om igen flere TIMER i træk. Til sidst trak jeg batteriet i raseri, og da jeg tændte telefonen igen, var G'et kommet frem. Om det er tilfælde, eller om det er den 'rigtige' måde at gøre det på. Ved jeg ikke. Held og lykke! Og lad os så liiiige få lidt MMS settings *S*
Guest ChrisB Posted July 1, 2003 Report Posted July 1, 2003 Det køre ikke helt smerte frit, det er laaaangsooomt... :) Det køre fint på min Nokia... Men man behøver faktisk ikke InterNet CSDen det virker uden.. GPRS "virker" næsten som et trådløst netværk, hvor en CSD forbindelse er ligesom et modem der ringer op først.. Men ja, las os så få den MMS opsætning, er noget mere fart på GPRSen // ChrisB
Guest (KB)Volde Banan Posted July 2, 2003 Report Posted July 2, 2003 mega nice med den GPRS opsætning. Måden jeg fik G til at stå på min telefon var ved at låne en vens Nokia 6510 og den brugte jeg så til at registrere min simkort så det var klart til GPRS så da jeg satte simmet tilbage i SPV'en sp var G'et der, det eneste jeg manglede var selve telefon opsætningen men dev var jo her :) men den mms kan man ikke finde udaf hvad TDC's opsætning er da de køre på deres net...jeg har sendt en mail til dem men intet svar :cry:
Guest TBanan Posted July 2, 2003 Report Posted July 2, 2003 Jeg har prøvet det hele, but no cigar. Jeg har også ændret DNS'en som forslået i en anden tråd, men det virkede heller ikke. Nogen der stadig døjer emd det?
Guest TBanan Posted July 3, 2003 Report Posted July 3, 2003 Jeg har lige talt med Telmore. De sagde at tilmeldingen til GPRS var så overvældende at de ikke havde nået at få sat alle nummere op på TDC's central, og det var derfor nogen havde problemer med at komme i kontakt med GPRS-netværket. Størstedelen af alle skulle være blive sat op inden kl 18 d. 3. juli.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now