Guest ChrisB Posted July 2, 2003 Report Posted July 2, 2003 Her er den så.. Lav en data connection der hedder MMS Forb: Sikker Wap APN:mms user: pass: Prim DNS: 194.239.134.83 Sec: DNS: 0.0.0.0 IP: I MMS setup skal du vælge: MMS IP:194.182.251.15 Port:9201 MMSC: http://192.168.241.114:8002 MAX MMS download:auto Hygge... // ChrisB
Guest sLb Posted July 2, 2003 Report Posted July 2, 2003 Du ved ikke tilfældigvis hvordan opsætningen er for Debitel/Sonofon????
Guest MoRFLeZ Posted July 2, 2003 Report Posted July 2, 2003 Jeg spørger lige dumt, når du siger: Lav en data connection der hedder MMS Er det så under GPRS-forbindelser // Tilføj .. oder was!? Og er APN = Adgangspunkt? Kan du ikke lave en totalt dummie guide =) Edited: Det så ud til at det var under GPRS-forbindelser ... og har forsøgt at sende min første besked... genialt!! Hvis andre har problemer, så må I lige sige til, så vi kan lave en dummie guide *gnæk*
Guest sbrandsborg Posted July 2, 2003 Report Posted July 2, 2003 Jeg har prøvet at instille det... jeg kan godt modtage men ikke sende :) den prøver at afsende den og præsist når sender baren er helt på 100% skriver den mislykkedes
Guest MoRFLeZ Posted July 2, 2003 Report Posted July 2, 2003 hmmm finurligt .. er du sikker på du har tilmeldt dig på Telmores hjemmeside!? Ellers så prøv lige at checke alle oplysningerne én gang til...
Guest dampbarn Posted July 6, 2003 Report Posted July 6, 2003 jeg kan sku ikke få det til og du nogle omkring skive der kan hjælpe en noob:-(
Guest tbrose Posted July 28, 2003 Report Posted July 28, 2003 Hey! Nu har jeg endelig fået min nummerflytning til Telmore - super! Men så kom problemerne!! Først kunne jeg ikke få GPRS'en til at virke, og da jeg prøvede at genstarte for tiende gang, lavede SPV'en selvfølgelig lige en hard-reset!! helt af sig selv! Nå, men så må jeg begynde forfra, og nu virker GPRS'en uden problemer. Det eneste jeg mangler nu, er at få MMS'en til at virke. Mit dumme spørgsmål er, at ChrisB skriver, at man skal gå ind i MMS-settings - men hvor er det nu de er?? Hehe, på forhånd tak :) Posted from my SmartPhone!
Guest sbrandsborg Posted July 28, 2003 Report Posted July 28, 2003 Hey! Nu har jeg endelig fået min nummerflytning til Telmore - super! Men så kom problemerne!! Først kunne jeg ikke få GPRS'en til at virke, og da jeg prøvede at genstarte for tiende gang, lavede SPV'en selvfølgelig lige en http://smartphone.MoDaCo.com/viewtopic.php?p=97945#97945>hard-reset!! helt af sig selv! Nå, men så må jeg begynde forfra, og nu virker GPRS'en uden problemer. Det eneste jeg mangler nu, er at få MMS'en til at virke. Mit dumme spørgsmål er, at ChrisB skriver, at man skal gå ind i MMS-settings - men hvor er det nu de er?? Hehe, på forhånd tak :) Posted from my SmartPhone! nu køre jeg godt nok med I-Mate software på min lige nu.. men mener at det er her: Tilbehør > MMS Setup
Guest tbrose Posted July 28, 2003 Report Posted July 28, 2003 Super, det er da fuldstændig rigtigt!! Havde helt glemt det - det er jo ikke lige de settings man oftest roder med... Alletiders, tusind tak!
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now