Jump to content

..et par spørgsmål fra en SPV n00b

Recommended Posts

Posted

nu har jeg lige fået mig en SPV og har et par spørgsmål... jeg HAR checket divers posts og søgt i samtlige fora, uden held...

1. Er der ikke nogen anden måde at unlocke den software lås på, end at gøre det gennem orange´s dev site?... jeg kan kun få GPRS til at virke via internet CSD og det ser ikke ud til at det virker på den måde. Jeg kan ikke registrere via siden og jeg har prøvet med action register. Det vil bare ikke kalde op til forbindelsen.

Lige nu er registrerings siden også nede...

Jeg kan godt gå online, efter at have indtastet Telmore´s GPRS info.. selvom jeg bruger Debitel.

2. Jeg kan ikke finde ud af at få opsat mit MMS.. jeg har alle de informationer som skal til men jeg ved ikke hvor jeg skal smide dem hen i telefonen. De er som følger:

Session: kontinuerlig

Databærer: GSM

Opkaldsnr.: 4540900089

IP: 212.088.064.008

Godkendelses type: Normal

Dataopkalds type: ISDN

Hastighed: 9600

Login: Auto

Det var i hvert fald de informationer jeg brugte for at få det til at virke til min Nokia 7210.

På forhånd tak, hvis nogen kan hjælpe...

Guest Lojt
Posted

Der ligger et program i 'Tilbehør' til at opsætte MMS.

Posted
Der ligger et program i 'Tilbehør' til at opsætte MMS.

Ja, det har jeg også haft kigget på men der er jo kun felter til IP, port, MMSC adresse. Der burde vel også være et felt til telefon nummer ikke?..

I topppen kan man jo så vælge mellem Internet CSD, Internet GPRS, LAN, Orange MMS, WAP CSD og WAP GPRS... Det eneste jeg har fået til at fungere er at komme online med exploreren via. Internet CSD...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.