Guest TB2 Posted July 4, 2003 Report Posted July 4, 2003 Jeg får en meddelse: Installationen mislykkes. Programmet eller indstillinger kunne ikke installeres, fordi det/den ikke har tilstrækkelige systemrettigheder. Kontakt tjenesteudbyderen for ydeligere oplysninger. Jeg har Unlock min tlf. for jeg kan godt bruge andre udbydere end Orange. Jeg har prøvet at installer flere forskellige programmer som ex. smart Explorer. Håber i kan hjælpe.
Guest MoRFLeZ Posted July 4, 2003 Report Posted July 4, 2003 Du har sim-unlocked din telefon, og kan derfor bruge andre udbydere. Men for at bruge freeware der ikke er signeret, skal du software-unlocke din telefon. Det kan gøres igennem denne side: OTA Hvis du løber ind i problemer, er det måske en god idé at læse følgende post: >>Click Me Og siden har fungeret MEGET ureglmæssigt de sidste par dage...
Guest TB2 Posted July 4, 2003 Report Posted July 4, 2003 Tak for hjælpen. Jeg kan se siden er lidt ustabil. Det tager meget lang tid, og så kommer den op med en fejl. :) Er der noget specialt man skal gøre før det vil virke. ex. være på GPRS eller skal den være tilsluttet ActiveSync. Eller må den ikke være tilsluttet.
Guest TB2 Posted July 4, 2003 Report Posted July 4, 2003 mit IMEI nr. er 15 numre Ex. er kun 11-12 numre har det noget at sige. nu står der: Sorry we can not find the IMEI and mobile phone number you have entered on our database.
Guest MoRFLeZ Posted July 4, 2003 Report Posted July 4, 2003 Når du får den sidste fejlbesked, så prøv at lave et mellemrum mellem +45 og dit telefon nummer, hvis ikke det virker, skal du registere dit IMEI nummer først. Det gør du med Action Register programmet, som du gerne skulle få mulighed for at downloade, når det 2 gange i træk er mislykkedes. Ellers kan du downloade programmet på www.4smartphone.dk
Guest TB2 Posted July 7, 2003 Report Posted July 7, 2003 Tak for hjælpen - Action Register virkede. Nu er jeg glad - XRick er nu et sjovt spil... Det vækker minder fra Amiga tiden.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now