Jump to content

SPV Updates

Recommended Posts

Guest sbrandsborg
Posted

Hey nogen der ved hvad version den nyeste update til spv'en er?

jeg så noget med 1.50 et sted... passer det?

Guest Crispy
Posted
jeg så noget med 1.50 et sted... passer det?

Tror nok det er den nyeste sweiziske update. Den nyeste DK er vist 1.3.7.8 eller sådan noget ..

Guest Animefan
Posted

hvorfor er DK så bagud med alting? :roll:

Guest MoRFLeZ
Posted

Så er det vist godt du ikke bor i England, hvis du er så utålmodig! De er endnu længere bagud!

Når SPV E100 udkommer i Danmark kommer den med 1.50 (eller rettere 1.47 som er det samme) - og det formodes at SPVen også kan opdateres til dette...

Guest Crispy
Posted
Og hvornår sker det? I 2005 eller? :?

Sådan noget lignende ja! ... Ej, det skulle være en gang i uge 28, hvis ikke lidt før! :)

Posted

Så vidt vi har hørt vil den version der kommer med E100 IKKE blive tilgængelig for ejere af SPV'en. Til gengæld kommer lidt senere en opdateret version til begge telefoner - der er lidt mere info i vores anmeldelse af E100: 4smartphone anmeldelse af E100

Guest Animefan
Posted
Sådan noget lignende ja! ... Ej, det skulle være en gang i uge 28, hvis ikke lidt før!  :)

Det er jo om 2 dage?

Guest Crispy
Posted

http://orange.dk/spv/spve100

nu lancerer Orange den næste SPV

SPV E100 er navnet på efterfølgeren til den kendte SPV. SPV E100 adskiller sig fra den første SPV ved at have et nyt forbedret design, skærm og taster. SPV E100 sælges fra uge 28 i Orange Shops og koster kr. 3299,-*

Det ser sån ud ja! ... men hvis tvo har ret så går der nok en rum tid før næste update!

Posted

Jeg tror ikke vi skal vente så længe... Og nej, spørg venligst ikke om kilde... :)

Guest NederSoren
Posted

Kilde?? :) ;)

Ej.. hehe.

Jeg ved ikke.. Tror i at de sender en ny update ud lige efter lanceringen af en ny telefon? I første tilfælde med SPV'en skulle vi jo vente MEGET længe, håber ikke det bliver sådan igen.. Men på den anden side.. O er vel også intereserede i at ALLE deres kunder har det nyeste software, ik? :?

:D :D

//NederSoren

Guest Crispy
Posted
Og nej, spørg venligst ikke om kilde...  :)

:shock: blushing.gif

Posted
Kilde?? ;)  :D  

Ej.. hehe.

Jeg ved ikke.. Tror i at de sender en ny update ud lige efter lanceringen af en ny telefon?  

//NederSoren

Ja, jeg tror absolut at en update kommer umiddelbart efter release af E100. Jeg tror også at orange har lært en hel del af balladen fra sidst, så denne gang bliver der ingen slinger i valsen... :)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.