Guest anders_g Posted July 6, 2003 Report Posted July 6, 2003 Er der nogen af jer der kan sende en mms med billede (prøv et billede taget med kameraet) til jeres egen spv og se om den laver billedet lille. På min laver den altid billederne om til noget der ligner 64x80 og fylder 2.5kb :evil: Det gør nærmest MMS med telmore ubrugelig. /Anders
Guest MoRFLeZ Posted July 6, 2003 Report Posted July 6, 2003 Det er jo lidt underligt .. og irriterende. Men jeg er næsten ved at tro at det er SPV'ens MMS program der gør det. For sender jeg samme MMS til en Nokia 6610, bliver billedet ikke mindre (eller i hvert thi fald ikke i samme grad)! Telmore siger jo også at en MMS må fylde 100kb - så det kan ikke være størrelsen der gør det... et billede man har taget med kamera fylder jo max 55kb
Guest anders_g Posted July 6, 2003 Report Posted July 6, 2003 Jeg mener bare at dengang jeg havde orange kunne jeg sende store billeder til mig selv også. Ved du om englænderne også har det problem jeg tror da nok det virker for dem. /Anders
Guest anders_g Posted July 7, 2003 Report Posted July 7, 2003 Det ser ud til at det heller ikke virker for nokia 7210 og 7250. Men ved ikke om de har Telmore En positiv ting er at TDC/Telmore nok ved gøre noget ved det når det også omhandler disse telefoner. Hvis det kun var Orange SPV der hande problemet gad det sikkert ikke gøre noget. Se: http://www.mobildebat.dk/viewtopic.php?t=6573 /Anders
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now