Guest dampbarn Posted July 6, 2003 Report Posted July 6, 2003 jeg kan virkelig ikke få min spv til at sende eller modtage mms har telmore og telia hjælp plz :)
Guest MoRFLeZ Posted July 6, 2003 Report Posted July 6, 2003 1) Tilmeld dig MMS fra Telmores side. 2) Check din Telmore opsætning igen. så du er sikker på at du har de rigtige oplysninger. 3) hvis ikke det vil virke med de rigtige oplysninger. så prøv at tage batteriet ud mens din telefon er tændt og start telefonen igen. /fra mobilen
Guest Maves Posted July 20, 2003 Report Posted July 20, 2003 Her er de indstillinger du skal bruge til telmore opsætningen for GPRS: Program // Indstillinger // Dataforbindelser // Menu // Rediger forbindelse // GPRS-forbindelser // Internet GPRS Tilslutter : internettet Adgangspunkt : internet Burgernavn : Adgangskode : primær DNS : 0.0.0.0 Sekundær DNS : 0.0.0.0 IP adresse : Program // Indstillinger // Dataforbindelser // Menu // Rediger forbindelse // Opkaldsforbindelser // Internet CSD Tilslutter : internettet Landkode : 45 Områdekode : Telefonnummer : 26265555 Burgernavn : Adgangskode : Domæne: MMS opsætning: Lav en data connection der hedder MMS Forb: Sikker Wap APN:mms user: pass: Prim DNS: 194.239.134.83 Sec: DNS: 0.0.0.0 IP: I MMS setup skal du vælge: MMS IP:194.182.251.15 Port:9201 MMSC: http://192.168.241.114:8002 MAX MMS download:auto Og for Telia er der fundet disse oplysninger, dog er MMS indstillingerne ikke fundet endnu :cry: indstillinger -> dataforbindelser ... Vælg så "Internet GPRS" som din primære forbindelse. Tryk menu -> rediger forbindelse > GPRS forbindelser -> Internet GPRS(husk at bruge action-knappen ) Tilslutter til: "Internettet" Adgangspunkt: "www.internet.mtelia.dk" _ALT_ andet skal være tomt, også IP osv. **** det hele! --------------------------------------------------------------------------- Tryk udført 2 gange... --------------------------------------------------------------------------- Så skal du redigere Opkaldsforbindelser -> Internet CSD Tilslutter til: "Internettet" Landekode: "45" (ved ikk om det er nødvendigt) Telefonnummer: "*99#" _ALT_ andet skal være tomt... ALT! --------------------------------------------------------------------------- Tryk udført, og gå ud af det hele... Så skulle GPRS gerne køre... Så kan man komme på MSN og bruge internet explorer Maves
Guest Animefan Posted July 21, 2003 Report Posted July 21, 2003 Det hjælper ikke! :) Mit telia xpress virker stadig ikke! :'( Den laver bare den gamle DNS server IP efter jeg har slettet den! Hvad gør jeg? en Hard Reset!? :S
Guest MoRFLeZ Posted July 21, 2003 Report Posted July 21, 2003 Nej ikke hard reset Skriv 0.0.0.0 som IP adresse - det er det samme som "ingenting"
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now