Guest TB2 Posted July 7, 2003 Report Posted July 7, 2003 I sidste Weekend var jeg i en Orange butik. Jeg nævnte for den at jeg kunne få et billigere abonnement hos Telmore. Jeg havde Match og betalte 150kr. i abonnement 0.80 kr. i min. Jeg kunne spare lidt ved at betale 1kr. i min. og så 0kr i abonnement. Han sagde - så laver jeg da bare dit abonnement om til 1kr. i min, 20øre for sms og 0kr. i abonnement. Vi prøvede tilsvarende i Teledanmark butik, men de var ikke til at rykke med. Et stort plus til Orange.
Guest tbrose Posted July 7, 2003 Report Posted July 7, 2003 Helt klart fint af Orange, men problemet er jo, at det gør de langt fra for alle deres kunder. Og desuden er Orange også væsentligt dyrere end f.eks. Telmore med GPRS - efter de tre måneders gratis GPRS, vil en mb koste 18,5 kr. med Telmore, hvorimod det koster 25 pr. mb med Orange. Af ovennævnte grunde er jeg også lige skiftet tilbage til Telmore (blev jo nødt til at have Orange da jeg købte min SPV og for at kunne bruge GPRS....)
Guest Crispy Posted July 7, 2003 Report Posted July 7, 2003 Vi prøvede tilsvarende i Teledanmark butik, men de var ikke til at rykke med. Er der ikke noget med at Telmore er et datterselskab af Tele Danmark?? ... Det kunne forklare hvorfor de ikke er så ivrige ...
Guest MoRFLeZ Posted July 7, 2003 Report Posted July 7, 2003 TDC har opkøbt noget af Telmore, men jeg ved ikke om jeg vil kalde det et datterselskab. Orange er normalt villige til at lave specielle abonnementer, hvis man truer med at forlade dem. (Hvis man vel og mærket er en god kunde .. betaler sine regninger til tiden og hvis man bruger mere end 10 kroner om måneden).
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now