Guest TB2 Posted July 8, 2003 Report Posted July 8, 2003 Jeg søger en player hvor man kan lave playlister. Det ville være rart med lidt overblik over sin musik så man ikke bare spiller for enden af. en et stort SD kort i kan der jo godt ligge en del musik.
Guest MoRFLeZ Posted July 8, 2003 Report Posted July 8, 2003 Der findes desværre ikke en player der har indbygget playlists, men der er forskellige måder man kan lave sin egen playlist på. Kopier dine MP3 filer (eller wma) over i en mappe på dit Storage Card der hedder "Music" (i dette tilfælde) Lav så en .txt fil på din PC der ser således ud: Hvor Funk og Disco er navne på de numre der ligger i "Music" mappen. Du kan tilføje lige så mange filer du har lyst til. Kopier så denne txt fil over på dit Storage Card, og gendøb den til Playlist .ASX - lav en genvej til din Start menu og når du kører denne, åbner WMP sig og spiller i den rækkefølge du har valgt. Jeg mener der er et program der kan gøre dette for dig, vender lige tilbage når jeg har fundet det. Edited: Her er programmet så - og det skal naturligvis køres fra din PC :wink: Playlist095.zip
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now