Guest Edgar_Deniz Posted July 9, 2003 Report Posted July 9, 2003 Er der ikke nogen mulighed for, at det man optager med den indbyggede mikrofon på telefonen, kan overføres til computeren og så aflyttes derfra?
Guest MoRFLeZ Posted July 9, 2003 Report Posted July 9, 2003 Jo efter du har optaget lyden, så ligger filerne sig i IPSM // My Documents // Notes Så kan du overføre dem til din PC via ActiveSync
Guest Edgar_Deniz Posted July 9, 2003 Report Posted July 9, 2003 Det prøvede jeg, men winamp kunne ikke afspille wav-filerne. Og Media Player kunne **** ikke finde dem! Er det muligt, at de måske skal konverteres???
Guest MoRFLeZ Posted July 9, 2003 Report Posted July 9, 2003 Hmm de afspiller fint på min winamp ... så jeg må jo have et eller andet codec... Hvad fil-type er det??
Guest MoRFLeZ Posted July 9, 2003 Report Posted July 9, 2003 Hmm nej winamp 3.0 er djævlen! Jeg bruger også 2.81 - så det må næsten være noget andet. Start WinAmp .. tryk Ctrl + P Vælg Plugins Vælg Output Vælg DirectSound output v2.2.1 Og test om det så virker Upload eventuelt en lille indspilningsprøve her, og så kan jeg teste den på min winamp.
Guest Edgar_Deniz Posted July 9, 2003 Report Posted July 9, 2003 Hmm, jeg får samme besked - nemlig "missing codec, unable to open file
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now