Guest Edgar_Deniz Posted July 9, 2003 Report Posted July 9, 2003 Jeg kan ikke spille DoomSPV på min E100. Jeg har ellers gjort, som der står på 4smartphone.dk, men når jeg går ind i spillet skriver den: Fejl Adgang nægtet. Programmet kan ikke starte, da det ikke er digitalt signeret med et pålideligt certifikat. Kontakt tjenesteudbyderen for yderligere oplysninger Ca. det samme sker, når jeg forsøger at spille demo'en til Links
Guest MoRFLeZ Posted July 9, 2003 Report Posted July 9, 2003 Det lyder jo lidt som om den ikke er software unlocked ... Prøv at genstarte .. og hvis ikke det virker så geninstallere...
Guest Crispy Posted July 9, 2003 Report Posted July 9, 2003 Har du decertificeret den med OTA (etc.) endnu?
Guest Edgar_Deniz Posted July 9, 2003 Report Posted July 9, 2003 Jeg har lige unlocked min telefon med OTA, men alligevel kan jeg ikke spille DoomSPV - den kommer med samme fejl som før!
Guest Sonofon Boy Posted July 9, 2003 Report Posted July 9, 2003 prøv den her lig exe filen i DoomSPV (på dit storage card) - og så placer endnu en mappe i denne, som også hedder DoomSPV og lig wad-filen deri! Så burde det køre... Husk genstart telefonen Sono
Guest Edgar_Deniz Posted July 9, 2003 Report Posted July 9, 2003 Tak for hjælpen! Det var bare mig selv, der havde lavet en fejl, da jeg skulle unlocke telefonen - men det virker nu :)
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now