Jump to content

Føj!

Recommended Posts

Guest blomkaal
Posted

http://www.bt.dk/Tema.pl?aid=144644&fid=100222245

"Nokia 3300 er også det første produkt med True Tones. True Tones gør det muligt at putte rigtige sange ind som ringetoner."

Godt nok er SPV'en ikke særligt kendt i forhold til stort set alle andre telefoner, men nogen gange får jeg simpelthen bare lyst til at brække mig over hvor dårlige folk kan være til at undersøge tingene inden de spiller smarte på noget de ikke har en skid forstand på! :twisted:

Guest kallep
Posted

ja helt ærlig.!! nu har SPV snart været fremme et år og kan også spille musik..!

Posted

Det værste er næsten at Brian Dixen er redaktør på magasinet Mobil - der desværre er det eneste rigtige danske tidsskrift om mobiltelefoni. Manden burde vide bedre - om ikke andet så fordi han har testet både SPV'en og E100. Man undres - også over glæden ved et produkt der har en skærm med 4096 farver... :!:

Guest Crispy
Posted

Hehe, ja de læser nok ikke modaco! :roll: :twisted:

Guest spider
Posted
Det værste er næsten at Brian Dixen er redaktør på magasinet Mobil - der desværre er det eneste rigtige danske tidsskrift om mobiltelefoni. Manden burde vide bedre

Ja og så er bladet i MINE øjne ELENDIGT....når de tester tlf (uanset type) så tester de aldrig i bund men kun meget overfladisk.....og DET kan virkelig p***e mig af...især når man tænker på at det er det ENESTE mobil magasin her i DK...HVERGANG jeg har købt det fortryder jeg...men det er slut nu...man kan finde MEGET mere info på nettet om de tlf de tester end der står i bladet....

• 2 weeks later...
Guest Zylle
Posted

Det er rigtigt at SPV'en tit blir "overset",

men nu var SPV'en altså, ligesom 3300

ikke den første tlf med rigtig musik som ringetoner...

Jeg havde selv en Nokia 9110i inden jeg fik min SPV,

og den havde ingen problemer med at

godkende en WAV-fil som ringetone..........

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.