Guest Bartman Posted July 11, 2003 Report Posted July 11, 2003 Mit batteri holder kun ca en dag, og det er da ikk så meget, så ville det ik hjælpe at købe et nyt batteri? Det kan man vel købe hos orange, right ? Og hvor meget koster det ca ?
Guest Speedy Posted July 11, 2003 Report Posted July 11, 2003 Seriøst hvis det havde været mig der havde et batteri der kun holdt en dag så var jeg gået ned i min lokale orange butik og klaget over det. Hvis de brokker sig så fortæl hvad du blev lovet i batteri tid da du købte telefonen, og så hvad den virkelig har (heftigt brug el ej). Så tror jeg nu nok de skal komme til kort. Prøv det før du køber et nyt.
Guest Sonofon Boy Posted July 13, 2003 Report Posted July 13, 2003 Hmm... mit bateri holder også kun en dag! Lader det op hver nat. Jeg troede det var normalt, når man tænker på hvor meget strøm den kræver! Men, hvor lang tid holder jeres??? Sono
Guest MoRFLeZ Posted July 13, 2003 Report Posted July 13, 2003 Mit holder kun en dag ved godt og grundig brug. og det passer mig fint, for den står alligevel i sin lader hver nat. når jeg ikke bruger den til pjat holder den næste to dage, men det hører til sjældenhederne.
Guest nikodemus Posted July 13, 2003 Report Posted July 13, 2003 mit batteri i SPV holder også kun 1 dag, selv om der er lovet 100 timer stand by, og 3 timers tale m.v. men det gør ikke så meget, min SPV står også i lader hele natten :)
Guest kallep Posted July 14, 2003 Report Posted July 14, 2003 efter at jeg har sat den til at slukke for skærmen er batt.levetiden blevet mærkbar længere.!!! min lader aldrig om natten..! jeg mener den er utrolig hurtig til at lade op så hvis jeg lige sætter den i cradle når jeg står op et stykke tid så holder den hele dagen selvom jeg både ser film spiller osv.. jeg har oplevet en gang at den ikke holdte en hel dag men det var pga jeg havde glemt at så lyset fra efter jeg havde set film så det tændt konstant. samtidig med at jeg havde taget en masse billeder..
Guest Speedy Posted July 14, 2003 Report Posted July 14, 2003 jeg synes sku at min holder okay, men jeg bruger heller ikke alt det lir så meget for tiden da jeg arbejder. Jeg snakker og skriver dog meget og den kan ihvertfald holde et par dage på det. Jeg synes også at den er ret god til at lade, da jeg tit klatlader en halv time, hvor jeg lige har tid.
Guest Maves Posted July 18, 2003 Report Posted July 18, 2003 Et nyt batteri koster kun ca. 75 kr. ved teleservicen i Odense, så du kan rolig købe et ekstra batteri :wink: Maves
Guest Raven Posted July 21, 2003 Report Posted July 21, 2003 hmm så kan man have et i reserve i baglommen hahha
Guest babs Posted August 12, 2003 Report Posted August 12, 2003 :o Hej jeg har talt med teleservice ang een nyt batteri de siger den koster 193 + moms så hvis i vil være søde og skiver telefon nr. til der hvor den koster 75.- kr vil jeg være meget gald takker :)
Guest Maves Posted August 12, 2003 Report Posted August 12, 2003 :o Hej jeg har talt med teleservice ang een nyt batteri de siger den koster 193 + moms så hvis i vil være søde og skiver telefon nr. til der hvor den koster 75.- kr vil jeg være meget gald takker :) Teleservicen i Odense.. Maves
Guest babs Posted August 12, 2003 Report Posted August 12, 2003 HEJ MAVES HAR DU INGEN TELE.NR. TIL DEM ?? JEG ER HELT PÅ SPANDEN MIN BAT. HOLDER KUN EN HALVDAG :)
Guest Maves Posted August 12, 2003 Report Posted August 12, 2003 HEJ MAVES HAR DU INGEN TELE.NR. TIL DEM ?? JEG ER HELT PÅ SPANDEN MIN BAT. HOLDER KUN EN HALVDAG :) Hej... jo da.. det er 66 61 24 44..... husk lige at slå caps lock fra næste gang ik'? :wink: Maves
Guest babs Posted August 13, 2003 Report Posted August 13, 2003 Hej igen maves. Jeg har fået at vide at en ny batt. kosterr 193+moms ??der kan det være rigtigt. ??? :shock:
Guest Maves Posted August 15, 2003 Report Posted August 15, 2003 hmm... det kan godt være, jeg gav kun 75 kr. for det. De kan jo have hævet prisen.... Maves
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now