Guest TB2 Posted July 15, 2003 Report Posted July 15, 2003 Jeg mener jeg har set et program der kan logge GPRS og alm. telefoni så man har en ide om hvor stor ens tlf. reging bliver. Er der nogle der ved hvor jeg kan finde det.
Guest MoRFLeZ Posted July 15, 2003 Report Posted July 15, 2003 Det eneste jeg kan komme i tanke om, er All Locations Traffic Counter - der kan logge dit GPRS forbrug. Du kan finde det i Software Catalogue - mener det koster 10 dollars
Guest TB2 Posted July 15, 2003 Report Posted July 15, 2003 Tak for hjælpen Jeg glæder mig til der kommer en freeware version.
Guest MoRFLeZ Posted July 15, 2003 Report Posted July 15, 2003 Haha - ja det gør vi alle! Det skal nu siges at man for 10 dollars (ca. 70 kroner) får et rimelig godt program der beregner regning, viser forbrug i form af tal eller grafer etc etc. Syntes generelt at software til 10 dollars er billigt... Men ja ... lad os få noget mere freeware. Skulle det lykkedes at få gang i java modulet, må der også komme en DEL mere freeware...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now