Jump to content

Hjælp kan ikk starte min SPV!

Recommended Posts

Guest Bartman
Posted

Hmm.. jeg har lidt problemer.. jeg ka ikk starte min SPV op :)

Jeg ved ikk hva der er galt for jeg har ikk rigtig lavt noget specielt med den idag.. når jeg starter op så står den bare på det orange billede.. jeg ved at jeg måske kunne lave en Hard Reset men så mister jeg alle mine tlf nummer.. er der ikk en der kan hjælpe mig???

Guest MoRFLeZ
Posted

Ja nu er det jo lidt for sent .. men hvorfor synkroniserer du ikke løbende med Outlook!? Eller måske Orange Backup!?

Som sagt .. er det jo for sent .. men til en anden gang er det en god idé!

Guest kallep
Posted

hmm det er da ikk for sent hvis du bare en gang har syncroniseret.. så er det jo bare at lave den hard reset og så køre sync bagefter så får du dem jo igen..!

han skriver jo ikke at han ikke har syncroniseret

Guest MoRFLeZ
Posted

Så sandt så sandt .. sad med et halvt øre i chatten, da han forklarede hans problem der.

Hva så .. har du synkroniseret med Outlook?

Guest Bartman
Posted

Nej desvære.. men det var nu også meget godt at få rydet op i min tlf nummer for der var mange af dem jeg aldrig brugte.. men badword det!

Nu har jeg fået de fleste og lavt Backup på Orange, så nu er jeg på den sikre side hvis det sker igen!..

Guest MoRFLeZ
Posted

Godt!!

Nogen grund til du ikke bruger Outlook til at synkronisere!?

Guest Bartman
Posted

Nej faktisk ikk.. det gør jeg også nu.. Jeg har lært af min fejl!! :)

Guest MoRFLeZ
Posted

LoL

Det er bare mig der er über fan af den funktion! Kan **** ikke leve uden nu... :wink:

Guest Bartman
Posted

Nu da jeg er begyndt at bruge den ka jeg sq også godt se at det er smart!!! Det er så meget hurtiger hvis man ska skrive mange nummer ind, og så ka man også holde styr på alle ens aftaler og såen noget!..

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.