Jump to content

Divx og MPEG på SPV, hvordan ?

Recommended Posts

Guest Bartman
Posted

Oki.. Jeg har set man ka få Divx over på tlf'en. Jeg har prøvt lidt med det Vitruel Dub, men det gik ik helt for jeg prøvede at converte en MPEG fil over til Divx, men så blev filen på 324mb og det er jo lige rigeligt..

Så hva ska jeg gøre for at få Mpeg filer over, og hva ska jeg gøre for at få AVI (divx) filer over??

Guest MoRFLeZ
Posted

Jeg gav totalt op hvad angår divx - men andre har fået det til at virke ... så mon ikke der kommer en eller anden med visdomsord!

Hvad angår mpeg kan de ses i det program der hedder PocketTV! Du skal bare konvertere dem til noget der egner sig til den lille skærm! Hvilket kan klares i et smuttag med programmet: TMPGEnc - og en SPV-profil. Og så er den hjemme!

Guest NederSoren
Posted

uhmm.. du skal jo huske at have divx playeren på SPV'en ( pocket-mvp )

Hvis filmen fylder for meget må du prøve at ændre i kvaliteten.. det skal lige nævnes at hvis du vil køre store spillefilm kan de nemt komme op på over 100-200mb

//NederSoren

Guest kallep
Posted

der ligger settings rundt omkring til Vdub.. så er det bare at loade dem og convertere filmen bagefter.. så bliver det på siden i widescreen og en film på 700mb kommer til at fylde knap 100mb

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.