Guest Sonofon Boy Posted July 19, 2003 Report Posted July 19, 2003 Jeg har et problem med min SPV. Den kan ikke holde på telefon nummerne. Jeg har både gemt mine numre på sim kortet og i telefonens hukommelse, men så når jeg har skrevet en besked og skal finde en jeg vil sende den til, kan den ikke finde nogle af nummerne. Jeg har haft den til reperation flere gange med samme fejl, og de siger de rætter fejlen hver gang! Hvad skal jeg gøre? Nogle jeg har snakket med syntes jeg skulle banke i boret, og få en ny! :) (måske aflevere den gamle) hvem ved! Jeg har også prøvet Hard Reset op til flere gange! HJÆLP!!! Sono
Guest MoRFLeZ Posted July 19, 2003 Report Posted July 19, 2003 Hvis din telefon har været til reperation med samme fejl op til flere gange, har du krav på at få en ny telefon. Det er jeg 85% sikker på at købeloven siger! Så JA!! Bank i bordet og vralt ned i Orange butikken og fortæl dem at du skal have en ny telefon...
Guest Sonofon Boy Posted July 19, 2003 Report Posted July 19, 2003 Hvad skule man gøre? Få en ny SPV, eller spørge om et godt tilbud på en E-100? 8)
Guest MoRFLeZ Posted July 19, 2003 Report Posted July 19, 2003 Det sidste lyder jo interessant! Men i det mindst sørg for at få en ny telefon! Det holder jo ikke at den glemmer kontakterne!
Guest Jakob Posted July 20, 2003 Report Posted July 20, 2003 Siikker på at den glemmer kontakterne?? Er ikke sikker, men en Nokia fucker op i numrene hvis de existerer både på kortet og i telefonen.. Så hvis numrene er gemt to steder kan det være det - ellers stik ned i O-bixen /Jakob
Guest Sonofon Boy Posted July 21, 2003 Report Posted July 21, 2003 Nu har jeg prøvet Kun at ha gemt nummerne i telefonens hukommelse, og der har faktisk ikke været noget siden. Så det går måske den rette vej :)
Guest TB2 Posted July 30, 2003 Report Posted July 30, 2003 Jeg har noget lignende problem. Tit når jeg skal skrive en SMS så kan den ikke se Kontakt personer kun de personer jeg kan oprettet manuelt på tlf og så dem på mit sim kort. Startede med at kopiere numre fra sim - SPV. Kontakt personer kan jeg se en gang imellem. Det sker også når jeg skal ringe men ikke lige så ofte. For det meste kan jeg se Kontakt personer under Kontakter, men når jeg skal skrive SMS er de der ikke. Lidt mærkligt..
Guest Jakob Posted July 30, 2003 Report Posted July 30, 2003 Vær helt sikker på at dit simkort er tømt helt for numre! Hvis det er det, så vil jeg foreslå en flash og se om problemet stadig existerer - men det tror jeg ikke det gør-.. /Jakob
Guest Jakob Posted July 30, 2003 Report Posted July 30, 2003 Vær helt sikker på at dit simkort er tømt helt for numre! Hvis det er det, så vil jeg foreslå en flash og se om problemet stadig existerer - men det tror jeg ikke det gør-.. /Jakob
Guest Sonofon Boy Posted July 31, 2003 Report Posted July 31, 2003 Jeg havde det problem at når jeg skulle sende en SMS så kunne den finde "nogle", og andre var der "ikke" nogle var der "2 af" Bla bla bla.... Men jeg slettede dem fra Sim. og havde dem så kun i Kontakter. Og der har ikke været noget siden! skulle hverken lave Hard Reset eller noget.
Guest Sonofon Boy Posted September 13, 2003 Report Posted September 13, 2003 Jeg har et problem med min SPV. Den kan ikke holde på telefon nummerne. Jeg har både gemt mine numre på sim kortet og i telefonens hukommelse, men så når jeg har skrevet en besked og skal finde en jeg vil sende den til, kan den ikke finde nogle af nummerne. Jeg har haft den til reperation flere gange med samme fejl, og de siger de rætter fejlen hver gang! Hvad skal jeg gøre? Nogle jeg har snakket med syntes jeg skulle banke i boret, og få en ny! :) (måske aflevere den gamle) hvem ved! Jeg har også prøvet http://smartphone.MoDaCo.com/viewtopic.php?p=97945#97945>Hard Reset op til flere gange! HJÆLP!!! Sono Ja så er jeg på den igen. Den kan sku ikke finde mine numre når jeg skrive en sms og finde en "kontakt person" den vej fra... Hvormange gange er det den liige skal være gået i stykker før købeloven "gir" mig en ny??? ______________ Sono SPV: Orange
Guest Jakob Posted September 13, 2003 Report Posted September 13, 2003 hvis intet andet virker plejer en flash definitivt at hjælpe - hvis ikke du selv kan gøre det, gør de det gerne nede i O-bixen... /Jakob
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now