Guest Animefan Posted July 21, 2003 Report Posted July 21, 2003 Hey derude.. I mit MSN Messenger på min SPV er viser den ingen smilies... Det er sikkert normalt men er der nogen der måsker har hørt rygter eller noget om at der måske ville komme smilies i Smartphone 2003 eller sådan et eller andet? :?
Guest MoRFLeZ Posted July 21, 2003 Report Posted July 21, 2003 Har ikke hørt om det skulle understøttes på et eller andet tidspunkt. Jeg mente at have set smileys i MSN på min SPV, men det er måske kun i iMov hvor det i hvert thi fald er understøttet!! Ved ikke hvor mange smileys iMov understøtter, nok kun de mest anvendte!
Guest Animefan Posted July 21, 2003 Report Posted July 21, 2003 hvad er det der iMov? :?hvad er det der iMov? :?hvad er det der iMov? :?
Guest MoRFLeZ Posted July 21, 2003 Report Posted July 21, 2003 iMov er en jabber klient der understøtter ICQ/MSN/AIM og YAHOO messengers. Du kan læse en anmeldelse på 4smartphone.dk her: >>iMov
Guest Maves Posted July 21, 2003 Report Posted July 21, 2003 Hey derude.. I mit MSN Messenger på min SPV er viser den ingen smilies... Det er sikkert normalt men er der nogen der måsker har hørt rygter eller noget om at der måske ville komme smilies i Smartphone 2003 eller sådan et eller andet? :? Der er ikke nogen Smilies som vi kender dem fra MSN på computeren, dog kan du lave nogen skabeloner hvor du har lavet dine smilies i, så skulle de være lige til at bruge :wink: Bare sig til hvis du skal have ydeligere hjælp med det :wink: Maves
Guest Animefan Posted July 22, 2003 Report Posted July 22, 2003 Der er ikke nogen Smilies som vi kender dem fra MSN på computeren, dog kan du lave nogen skabeloner hvor du har lavet dine smilies i, så skulle de være lige til at bruge :wink: Bare sig til hvis du skal have ydeligere hjælp med det :wink: Maves Dvs at jeg kan få smilies i MSN Messenger på min tlf? Eller skal jeg bruge 20 $ på det der iMov Trillian efterligning?
Guest MoRFLeZ Posted July 22, 2003 Report Posted July 22, 2003 Nej du kan ikke få "billed-smileys" (de små gule bastards) .. det han mener er at du kan foruddefinere noget text, så det er let at skrive : ) Du skal ikke købe iMov hvis det kun er for at få smileys - du skal købe det hvis du gerne vil have ICQ/AIM eller YAHOO på din telefon.
Guest Animefan Posted July 22, 2003 Report Posted July 22, 2003 Well den eneste grund jeg skulle have til at købe iMov var for smilierne... :oops: Men det ville da **** ikke være dårligt at have en slags "mini" Trillian på sin tlf :) **** ikke dårligt og så endda med MSN smilies ;) Men nu skal jeg så bare finde 20 $ :?
Guest MoRFLeZ Posted July 22, 2003 Report Posted July 22, 2003 Jeg bruger selv trillian, og syntes det er rigtig godt! Kan godt lide at den flytter de aktive samtaler op øverst, så man ved hvem der skriver til en, kan aldrig finde ud af hvem der skriver til mig, i MSN på mobilen, men måske er det mig, der har overset noget åbenlyst. :oops:
Guest Animefan Posted July 22, 2003 Report Posted July 22, 2003 Well... man kan ikke se hvem der skriver til dig! Det er en duuum fejl :? Men så skal jeg bare lige finde 20 $ eller bruge det andet alternativ...
Guest Crispy Posted July 22, 2003 Report Posted July 22, 2003 Men så skal jeg bare lige finde 20 $ eller bruge det andet alternativ... Hvad med bare at vente til at der er en venlig sjæl som laver en freeware Trillian klon? ... 20$! ... De må da ha' spist et eller andet!
Guest Animefan Posted July 22, 2003 Report Posted July 22, 2003 Ja du har vel ret... Men hvem skulle dog lave sådan en?? :? Og dit purple skin... er det muligt man kunne få det? :)
Guest Maves Posted July 22, 2003 Report Posted July 22, 2003 Hvad med bare at vente til at der er en venlig sjæl som laver en freeware Trillian klon? ... 20$! ... De må da ha' spist et eller andet! Det kommer nok først når der kommer et java plugin :roll: Ja du har vel ret... Men hvem skulle dog lave sådan en?? Og dit purple skin... er det muligt man kunne få det? Kan du ikke bare trykke på hans link? maves
Guest Animefan Posted July 22, 2003 Report Posted July 22, 2003 Det vidste jeg **** ikk man kunne :oops:
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now