Guest avage Posted July 25, 2003 Report Posted July 25, 2003 nu har jeg siddet og bakset med at få den på netttet med telmore, og da det så endelig virker og jeg vil på msn siger den "Kunne ikke logge ind på MSN service da tjenesten ikke svarer.Prøv igen senere" og den har den sagt i godt 2dage nu... plz hjælp
Guest Q_bus Posted August 13, 2003 Report Posted August 13, 2003 Nu har jeg ikke selv en SPV, ENDNU!! :) men det kommer meget snart :o Men det der med MSN kunne godt have noget at gøre med selve MSN tjenesten ville jeg umiddelbart gætte på. Den kan jo lave nogen underlige ting engang imellem. Det var bare mit bud, men det kan jo godt være der er et eller andet SPV trick man kan bruge som jeg ik kender. :P Held og lykke
Guest Animefan Posted August 14, 2003 Report Posted August 14, 2003 Hej og velkommen til jer begge! :) Det med at tjenesten ikke svarer kan faktisk være begge dele... Enten fordi indstillingerne er forkerte eller fordi at tjenesten faktisk ikke svarer! Men når det har stået på i 2 dage kan det måske være dine indstillinger? Tjek dem en ekstra gang! :o og lige en trick som nogen gange virker ved mig! Den siger jo "Kunne ikke logge på MSN fordi tjenesten ikke svarer" og så bare tryk anuller i stedet for forsøg igen så logger den måske på! Det gjorde den ved mig et par gange og så kørte det hele helt stabilt igen men jeg havde så Telia men prøv alligevel! :P Hilsen Animefan
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now