Guest Sonofon Boy Posted July 25, 2003 Report Posted July 25, 2003 Er det på nogle måde muligt at skifte farven i tastaturet?
Guest MoRFLeZ Posted July 25, 2003 Report Posted July 25, 2003 Ja søg på blue leds i search. alternativt kan du ligge et stykke farvet plastik mellem tastatur og lys. det virker i hvert thi fald på en nokia. hehe Posted from my SmartPhone!
Guest Maves Posted July 25, 2003 Report Posted July 25, 2003 Er det på nogle måde muligt at skifte farven i tastaturet? Skal faktisk ud til tronik her i løbet af næste uge eller også bliver det næste igen, men vi skal have kigge på om det er noget de kan klare. Jeg poster når jeg har snakket med dem :wink: www.tronik.dk Maves
Guest Sonofon Boy Posted August 19, 2003 Report Posted August 19, 2003 Skal faktisk ud til tronik her i løbet af næste uge eller også bliver det næste igen, men vi skal have kigge på om det er noget de kan klare. Jeg poster når jeg har snakket med dem :wink: Blev du klogere? _______________ Sono SPV: Orange
Guest Speedy Posted August 19, 2003 Report Posted August 19, 2003 Hva så Maves fandt du ud at noget. Farven i E100 tastaturet er gyselig
Guest Jakob Posted August 20, 2003 Report Posted August 20, 2003 De første E100 telefoner som kom på markedet inden den officielle E100 release i DK var udstyret med grønne LEDs i displayet. Poster et billede når jeg får et taget. Synes ikke det er ubetinget bedre end røde - tror hvide er løsningen. /Jakob
Guest Speedy Posted August 21, 2003 Report Posted August 21, 2003 Gad helt sikkert godt at jeg var fingerfærdig med at få skiftet farver i tastaturet. Men er hverken finger færdig eller har udstyret til at gøre det. Hvide eller blå ville være cool. Er der nogen der har undersøgt om der skulle være nogen der gør det overhovedet? Måske i århus omegn?
Guest Maves Posted August 22, 2003 Report Posted August 22, 2003 Gad helt sikkert godt at jeg var fingerfærdig med at få skiftet farver i tastaturet. Men er hverken finger færdig eller har udstyret til at gøre det. Hvide eller blå ville være cool. Er der nogen der har undersøgt om der skulle være nogen der gør det overhovedet? Måske i århus omegn? Hej! Jeg nåede desværre ikke ud til tronik der, men skal der ud på onsdag med den, hvor vi prøver at fjerne coveret, for at se om det er nogen led de skulle have hjemme, havde coveret af igår, og det er faktisk ikke så svært at fjerne det.. Dog ser led'sne ud til at være svære at ændre.. har taget lidt pix som bliver uploadet når jeg kommer hjem :) Maves
Guest Sonofon Boy Posted September 8, 2003 Report Posted September 8, 2003 Hej! Jeg nåede desværre ikke ud til tronik der, men skal der ud på onsdag med den, hvor vi prøver at fjerne coveret, for at se om det er nogen led de skulle have hjemme, havde coveret af igår, og det er faktisk ikke så svært at fjerne det.. Dog ser led'sne ud til at være svære at ændre.. har taget lidt pix som bliver uploadet når jeg kommer hjem ;) Maves Så prøver vi igen... :) Blev du klogere? ________________ Sono SPV: Orange
Guest ChrisB Posted September 9, 2003 Report Posted September 9, 2003 Nokia shopper inde i Odense skifeter led på SPVen for 350.- Dioden hedder en 0603 og er den samme som sidder i en 3310
Guest Sonofon Boy Posted September 10, 2003 Report Posted September 10, 2003 Nokia shopper inde i Odense skifeter led på SPVen for 350.- Dioden hedder en 0603 og er den samme som sidder i en 3310 Ja det typisk i Odense. :x hvad med Nokia shopper i københavn? tror du ik også de kan :?: :?: :?: _______________ Sono SPV: Orange
Guest Maves Posted September 10, 2003 Report Posted September 10, 2003 Så prøver vi igen... :) Blev du klogere? ________________ Sono SPV: Orange Hej! nej, de var ikke så godt, jeg har ikke modtaget noget svar fra dem, så tror ikke de kan lave det :D Maves
Guest Sonofon Boy Posted September 10, 2003 Report Posted September 10, 2003 Nokia shopper inde i Odense skifeter led på SPVen for 350.- Dioden hedder en 0603 og er den samme som sidder i en 3310 Skulle man ikke tro at Nokia shopper i København, også skulle kunne skifte dem? _____________ Sono SPV: Orange
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now