Jump to content

Ny farve i SPV

Recommended Posts

Guest Sonofon Boy
Posted

Er det på nogle måde muligt at skifte farven i tastaturet?

Guest MoRFLeZ
Posted

Ja søg på blue leds i search. alternativt kan du ligge et stykke farvet plastik mellem tastatur og lys. det virker i hvert thi fald på en nokia. hehe

Posted from my SmartPhone!

Guest Maves
Posted
Er det på nogle måde muligt at skifte farven i tastaturet?

Skal faktisk ud til tronik her i løbet af næste uge eller også bliver det næste igen, men vi skal have kigge på om det er noget de kan klare. Jeg poster når jeg har snakket med dem :wink:

www.tronik.dk

Maves

• 4 weeks later...
Guest Sonofon Boy
Posted
Skal faktisk ud til tronik her i løbet af næste uge eller også bliver det næste igen, men vi skal have kigge på om det er noget de kan klare. Jeg poster når jeg har snakket med dem :wink: 

Blev du klogere?

Sono

SPV: Orange

Guest Speedy
Posted

Hva så Maves

fandt du ud at noget. Farven i E100 tastaturet er gyselig

Posted

De første E100 telefoner som kom på markedet inden den officielle E100 release i DK var udstyret med grønne LEDs i displayet. Poster et billede når jeg får et taget. Synes ikke det er ubetinget bedre end røde - tror hvide er løsningen.

/Jakob

Guest Speedy
Posted

Gad helt sikkert godt at jeg var fingerfærdig med at få skiftet farver i tastaturet. Men er hverken finger færdig eller har udstyret til at gøre det.

Hvide eller blå ville være cool.

Er der nogen der har undersøgt om der skulle være nogen der gør det overhovedet? Måske i århus omegn?

Posted
Gad helt sikkert godt at jeg var fingerfærdig med at få skiftet farver i tastaturet. Men er hverken finger færdig eller har udstyret til at gøre det.

Hvide eller blå ville være cool.

Er der nogen der har undersøgt om der skulle være nogen der gør det overhovedet? Måske i århus omegn?

Hej!

Jeg nåede desværre ikke ud til tronik der, men skal der ud på onsdag med den, hvor vi prøver at fjerne coveret, for at se om det er nogen led de skulle have hjemme, havde coveret af igår, og det er faktisk ikke så svært at fjerne det..

Dog ser led'sne ud til at være svære at ændre.. har taget lidt pix som bliver uploadet når jeg kommer hjem :)

Maves

• 3 weeks later...
Guest Sonofon Boy
Posted
Hej!

Jeg nåede desværre ikke ud til tronik der, men skal der ud på onsdag med den, hvor vi prøver at fjerne coveret, for at se om det er nogen led de skulle have hjemme, havde coveret af igår, og det er faktisk ikke så svært at fjerne det..

Dog ser led'sne ud til at være svære at ændre.. har taget lidt pix som bliver uploadet når jeg kommer hjem ;)

Maves

Så prøver vi igen... :)

Blev du klogere?

Sono

Posted

Nokia shopper inde i Odense skifeter led på SPVen for 350.-

Dioden hedder en 0603 og er den samme som sidder i en 3310

Guest Sonofon Boy
Posted

Ja det typisk i Odense. :x

hvad med Nokia shopper i københavn? tror du ik også de kan :?: :?: :?:

Sono

Posted

Så prøver vi igen... :)

Blev du klogere?

Sono

Hej!

nej, de var ikke så godt, jeg har ikke modtaget noget svar fra dem, så tror ikke de kan lave det :D

Maves

Guest Sonofon Boy
Posted

Skulle man ikke tro at Nokia shopper i København, også skulle kunne skifte dem?

Sono

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.