Guest ruhande Posted July 25, 2003 Report Posted July 25, 2003 Jeg håper at noen kan hjelpe meg selv om jeg er norsk! Saken er at jeg kjøpte for en måned siden Qtek 7070. Den er stort sett meget bra, men den har problemer med å lese enkelte wap-sider. Jeg har fått vite at man skal skrive "wsp://" i stedet for "http://", men det hjelper ikke. Vet noen hvorfor enkelte wap-sider ikke virker, mens andre går helt fint?
Guest Crispy Posted July 25, 2003 Report Posted July 25, 2003 Hvilke sider er det der ikke virker? links ...
Guest ruhande Posted July 25, 2003 Report Posted July 25, 2003 Hvilke sider er det der ikke virker? links ... Blant andre "wsp://wap.djuice.no" og wsp://borgwap.no. Jeg har også prøvd noen andre, men jeg husker ikke adressene i farten.
Guest Henrix Posted August 7, 2003 Report Posted August 7, 2003 Hei ! Jeg har oxo det samme problemet ! har du prøvd å ringe support ? tenkte jeg skulllegjøre det en dag. edit: Ringte Telenor nå å de ba meg ringe igjen i morgen etter kl. 08.00 da dataavd. hos dem var på plass . Skal gi deg tilbakemeld.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now