Guest Sonofon Boy Posted July 27, 2003 Report Posted July 27, 2003 Haalø'jsa. Inde i indbakken og i installeringer er der en funktion der hedder e-mail. jeg har udfyldt mit navn, e-mail og servertype, men hvad skal man skrive i Server til indgående post, og til udgående? Sono
Guest Animefan Posted July 27, 2003 Report Posted July 27, 2003 Det er nemt nok! :) I indgående skriver du din egen emails indgående server! ;) og i udgående skal der stå: mail.orangenet.dk hvis du bruger en alm SPV... adressen virker også når du har andre telefonselvskaber som Telia og bruger deres GPRS... eller det virker da for mig :D
Guest Crispy Posted July 27, 2003 Report Posted July 27, 2003 Som manden siger ... Serveradressen ... Og det burde jo self også virke med andre email-servere ...
Guest Sonofon Boy Posted July 27, 2003 Report Posted July 27, 2003 jeg skal sku ha det ud i pap. Min egen emails indgående server? den forstår jeg ik!
Guest Jakob Posted July 27, 2003 Report Posted July 27, 2003 Hvilken email udbyder har du?? Personligt har jeg flere forskellige. mail.koesters.dk mail.4smartphone.dk bohr.get2net.dk Så det er forskelligt alt efter hvilken emailudbyder du har /Jakob
Guest Jakob Posted July 27, 2003 Report Posted July 27, 2003 Til hjælp for andre kan jeg foreslå at kigge på følgende link mail opsætning på 4smartphone.dk Jeg er ikke sikker med msn.com - ved ikke om de har en pop3server eller IMAP server, men det skal jeg lige finde ud af.. /Jakob
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now