Jump to content

I-Mate

Recommended Posts

Guest Sonofon Boy
Posted

Nu har jeg hørt lidt om det der I-Mate, men Kan det så betale sig at opdatere til I-mate software'en med en SPV?

Sono

Guest MoRFLeZ
Posted

Jeg vil helt klart sige nej .. der burde komme en ny dansk update forholdsvist snart (forholdsvist!!!).

Og de eventuelle forbedringer der er i smart updateringen, vejer ikke op for de mangler man måtte have IMHO.

Guest Sonofon Boy
Posted

Ehmm... det kan godt være jeg spør dumt. men er den I-mate ik en E-100? :?

Guest MoRFLeZ
Posted

Jo E100 - Qtek 7070 - SPVx - Tanager - I-Mate

Kært barn har jo mange navne...

Guest Crispy
Posted
Jeg vil helt klart sige nej .. der burde komme en ny dansk update forholdsvist snart (forholdsvist!!!).

Tja, det kan kommer jo an på så meget. Imate'en er pemanent decertificeret og har AI Album 1.60 indbygget. Til gengæld er der æøå-problemmet og det hele er på engelsk. Så det vist kun interesant hvis man har får spastiske krampetrækning når der bliver sagt "OTA" eller "Certificeret" ... :roll:

Guest Crispy
Posted
Hvor'n gør i det fra en SPV, min viser en fejl???

hvis det er Imate romen du vil installere skal du starte din SPV op i "3-color canary mode" også kendt som bootloader mode. Tryk Vioce + action knappen nede mens du tænder telefonen og tryk så på en vilkårlig tast når den spørger om det. Det virkede ihvertfald for mig :)

Guest Sonofon Boy
Posted

Wee, har I-Mate.

Ømm,,, hvorfor er der ikke Orange Backup og Update, kan man ikke få det?

Guest MoRFLeZ
Posted

Fordi Orange Backup og Update hører til Orange abonnementer!!

Den update du har installeret hører til en anden operatør - for ikke at nævne et andet land =)

Guest Sonofon Boy
Posted

Nu har jeg ikke så meget forstand på det med fonens software, men Crispy skrev PS: Er der nogen som ved om den dansk T9 fil kan bruges? Den hedder t9danish.dll og ligger i Windows på Orange opdateringer ... Men den kan vist ikke kopieres da den ligger i romen ... hmmm...

Skulle man ikke bare kunne sende den t9danish.dll til en fon med I-Mate, eventuelt over inferrød, eller er jeg helt nede på bunden her??? :)

PS. hvor'n laver man den der XXX Wrote:? :?

Guest MoRFLeZ
Posted

Tror ikke man kan IR noget fra windows mappen (Desuden så bliver alt der er 'fremmed' også slettet fra windows mappen når man genstarter). Men der er vist nogen der er ved at arbejde på det lige i øjeblikket, så mon ikke snart der sker noget.

Du kan enten trykke på "quote" udfor den post du vil citere, eller du kan bruge quote knappen i en post. Eller bare skrive "tags" sådan her:

[ QUOTE="Morflez" ] ... [ /QUOTE ] (UDEN mellemrum) ville se sådan ud:

...
Guest Sonofon Boy
Posted
Du kan enten trykke på "quote" udfor den post du vil citere, eller du kan bruge quote knappen i en post. Eller bare skrive "tags" sådan her:

:twisted:

Guest MoRFLeZ
Posted

*klapper* .. hæhæ så lykkedes det hva *drille drille*

Guest Sonofon Boy
Posted
*klapper* .. hæhæ så lykkedes det hva *drille drille*

Jaah, skulle også lige prøve et par gange før det gik op! 8)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.