Guest Sonofon Boy Posted July 28, 2003 Report Posted July 28, 2003 En lille gennemgang i hvordan du kan se DIVX film/filer på din SPV. Du skal bruge 3 programmer: 1. VirtualDub (freeware) Kan downloades her: http://www.virtualdub.org/ 2. Et DivX codec. det eneste (tror jeg) virker med pocketMVP er version 5.02. Det behøver du ikke betale for som nogle andre på det her forum siger, hvis du har "Grokster" eller en anden form for P2P kan du downloade det der fra. 3. Og sidst men ikke mindst 'My Dub Settings V2' Download: http://smartphone.MoDaCo.com/viewtopic.php?t=6358 -Når Virtualdub er indstalleret, og åbnet, skal på klikke på filer, og "open video file" -Find den video du vil konvertere til avi. og tryk "åben" -Virtueldub konvertere nu video'en til MPEG -Klik nu på "filer", på "load processing settings" - nu skal du i mappen "My Dub Settings V2" åbne den fil der hedder SPV v2 - klik nu på '"filer" og klik på "save as AVI" -Vælg nu hvor videoen skal gemmes, gi den et navn, og tryk gem. - nu gemmer Virtualdub din video så du kan se den på din SPV. når videoen er færdig, lægger du den på dit Storage Card. åben video'en i PocetMVP Mine Video'er er faktisk blevet meget gode. Men jeg håber i kan bruge det der ude. Sono
Guest Sonofon Boy Posted July 28, 2003 Report Posted July 28, 2003 hvor'n indsætter jeg en video. Vil gerne ha mit resultat med på siden? 8)
Guest MoRFLeZ Posted July 29, 2003 Report Posted July 29, 2003 winzip filen ... og brug "Add an Attachment"
Guest fred_moeller Posted August 28, 2003 Report Posted August 28, 2003 Hvordan laver man playlists til divx playeren/ pocket_mvp
Guest Sonofon Boy Posted August 29, 2003 Report Posted August 29, 2003 Hvordan laver man playlists til divx playeren/ pocket_mvp Der er forskellige måder man kan lave sin egen playlist på. Kopier dine MP3 filer (eller wma) over i en mappe på dit Storage Card der hedder "Music" (i dette tilfælde) Lav så en .txt fil på din PC der ser således ud: Hvor Funk og Disco er navne på de numre der ligger i "Music" mappen. Du kan tilføje lige så mange filer du har lyst til. Kopier så denne txt fil over på dit Storage Card, og gendøb den til Playlist .ASX - lav en genvej til din Start menu og når du kører denne, åbner WMP sig og spiller i den rækkefølge du har valgt. _________________ Sono SPV: Orange
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now