Jump to content

Sende SMS fra PC mens SPV'en er i cradlen

Recommended Posts

Guest LarsDK
Posted

Jeg har lige installeret det program der skulle gøre det muligt, men den melder om en fejl og skriver at jeg skal have Activesync kørende.

Activesync kører og den syncroniserer når den kommer i.

Jeg har lige geninstalleret hele styresystemet, og har ikke fået lagt Outlook ind endnu, kan det være det der er i vejen, eller er det noget andet?

Mvh

Lars

Guest Simsen
Posted

hvis det er programmet Sendsms. så skriver de på 4smartphone.dk at du skal have installeret et program der hedder .NET Framework 1.1 jeg har ikke lige styr på hvad det er, da Sendsms virkede hos mig med det samme.

du kan downloade .NET Framework 1.1 inde på 4smartphone.dk

Guest LarsDK
Posted

det prøver jeg lige... jeg hentede ellers et eller andet fra det link de henviste til fra 4smartphone, men det kan da være at det ikke var det rigtige.

Guest LarsDK
Posted

Det er installeret. Men jeg har fundet ud af fra udviklerens hjemmeside at man skal have Outlook installeret for at få det til at virke. Så det kommer nok til at virke når jeg får lagt det ind.Det er installeret. Men jeg har fundet ud af fra udviklerens hjemmeside at man skal have Outlook installeret for at få det til at virke. Så det kommer nok til at virke når jeg får lagt det ind.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.