Guest Crispy Posted August 12, 2003 Report Posted August 12, 2003 Jeg kunne godt tænke mig at vide om der findes en offline version af HT køreplanen noget sted. Altså ikke HTs WAP service, men noget ala en downloadbar pdf fil eller instalerbar klynge htm filer.
Guest MoRFLeZ Posted August 12, 2003 Report Posted August 12, 2003 Hmmm har du prøvet med MetroSP - den har s-tog, s-busser og andre busser fra hovedstadsområdet indbygget. Og man kan tilføje planer over nettet til den nye version...
Guest Crispy Posted August 12, 2003 Report Posted August 12, 2003 Hmmm har du prøvet med MetroSP - den har s-tog, s-busser og andre busser fra hovedstadsområdet indbygget. Og man kan tilføje planer over nettet til den nye version... Er det ikke KUN hovedstadsområdet?
Guest Animefan Posted August 12, 2003 Report Posted August 12, 2003 kan man også sætte alm busser og fynbusser ind ? :) (Bor på FyN)
Guest MoRFLeZ Posted August 12, 2003 Report Posted August 12, 2003 Er det ikke KUN hovedstadsområdet? Jo indtil videre tror jeg kun der er busser og tog for hovedstadsområdet. Man kan ikke direkte sætte sin egen busplan ind i systemet, men man kan sende oplysningerne til programmøren bag programmet, og så indbygger han oplysningerne i 'by-filerne'.
Guest Maves Posted August 12, 2003 Report Posted August 12, 2003 kan man også sætte alm busser og fynbusser ind ? :) (Bor på FyN) Hmm.. du kunne også lave en HTML fil med dine bus tider i, så kunne du hurtigt finde den.. Skal selv til at lave sådan en for rute 890, jeg kan sende den til dig når jeg er færdig, så du kan se hvad jeg mener. Maves
Guest Crispy Posted August 12, 2003 Report Posted August 12, 2003 Jo indtil videre tror jeg kun der er busser og tog for hovedstadsområdet. Man kan ikke direkte sætte sin egen busplan ind i systemet, men man kan sende oplysningerne til programmøren bag programmet, og så indbygger han oplysningerne i 'by-filerne'. Hehe, ja, jeg sender ham en HT køreplan! Så kan han hygge sig med den :) ... ej, ser ud til at HT wap er den bedste løsning!
Guest Animefan Posted August 12, 2003 Report Posted August 12, 2003 Hmm.. du kunne også lave en HTML fil med dine bus tider i, så kunne du hurtigt finde den.. Skal selv til at lave sådan en for rute 890, jeg kan sende den til dig når jeg er færdig, så du kan se hvad jeg mener. Maves Det må du MeGeT gerne!!! Det lyder SPÆNDENDE!! :) Skal have lavet en for 801 og 22, 23, 21 og 24 bussen :o
Guest Animefan Posted August 12, 2003 Report Posted August 12, 2003 Er der egentlig en måde at lave de der filer på? eller overhovedet at åbne copenhagen.pdb eller hvad det var? :?
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now