Guest Crispy Posted August 14, 2003 Report Posted August 14, 2003 Jeg så lige dette på Telmores hjemmeside: Abonnementsprisen er 40 kr. per måned og det koster 18,75 kr. per MB up- eller download af data. Bemærk: Fra 1. september er abonnementsprisen kun 25 kr. per måned. Så Telmore! Hvornår kommer så den abonementløse GRPS ordning jeg bad om :wink:
Guest Q_bus Posted August 14, 2003 Report Posted August 14, 2003 Ej, jeg vil sige Telmore gør det sgu godt :) Og det her er da et skridt på vejen :o lige noget andet, er der ikke noget med at TDC har købt Telmore?? Hmm, kommer det til at ændre på noget?? Jeg mener med priser og sådan ngoet?
Guest MoRFLeZ Posted August 15, 2003 Report Posted August 15, 2003 lige noget andet, er der ikke noget med at TDC har købt Telmore?? Hmm, kommer det til at ændre på noget?? Jeg mener med priser og sådan ngoet? Nej TDC har købt en minoritets aktiedel i Telmore... det kommer jo nok til at præge Telmore, men ikke i en negativ retning tror jeg...
Guest Penhter Posted August 22, 2003 Report Posted August 22, 2003 nope ifølge et presse skrift, forbliver tdc i det stille! de har godt nok 49% af firmaet men da det går så godt ville det også være dumt for dem at ødelægge det! det har de også selv udtalt! :)
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now