Jump to content

[REQ] Mitac software

Recommended Posts

Posted

Er der nogle af jer der sidder inde med Mitac software (eller andre smartphones, ikke SPV) eller den originale homescreen? Så send mig lige en PM eller skriv på [email protected]

På forhånd tak!

-tho.

Guest NederSoren
Posted

Gå ind på de forskelliges udvikleres hjemmesidder og hent det software du skal have? Hvad skal du bruge den originale _homescreen til? Den har du vel allerede, ik? ellers hvis du af en eller anden mærkelig grund ikke har den, så lav en HR så for du den igen

Guest MoRFLeZ
Posted

Han vil jo installere Mio software på sin SPV .. så han får jo nok ikke Mios originale homescreen ved at lave en hard reset *wink*

Anywayz .. tror han har fået det. :oops:

Guest NederSoren
Posted

tror ikke helt jeg fattede det spørgsmås så?

Posted

Ja, det var måske ikke helt klart formuleret! Men, jeg har en E100 og jeg ville gerne have noget software fra Mio'en til at installere på den! Jeg har fået homescreenen og den virker fint! :) Spillene er bare *crap* desværre!

-tho.

Guest MoRFLeZ
Posted
Spillene er bare *crap* desværre!

-tho.

Aaarrrgghhh blasfemi .. ExBubble (Bust A Move) er da for sjovt *bonk*

Posted

Ja dte er rigtigt, men desværre jo kun en demo! Men ja det er rigtigt godt! Sorry! :)

Guest NederSoren
Posted

jep.. Bust a move er helt klart et af de bedste spil til SPV'en, selvom det er en demo, kan det stadig spilles meget, og det bliver det også i mit tilfælde.. :)

Glæder mig til den fulde engelske version kommer.. Der kan ikke gå frygtelig lang tid mere?

Guest Bartman
Posted

hva er det der er specielt ved den Homescreen siden du gerne vil have den?

Posted

det er en exe/dll/xml homescreen, der virker lidt "3d" agtig :shock: den skal bare lige ændres lidt og have andre menu-punkter osv for at være optimal til en ikk-mitac smartphone. men den er fed.

Guest Bartman
Posted

Oki.. er der så en der har en der passer til en SPV ?

Guest Crispy
Posted
det er en exe/dll/xml http://smartphone.MoDaCo.com/viewtopic.php?t=714>homescreen, der virker lidt "3d" agtig :shock: den skal bare lige ændres lidt og have andre menu-punkter osv for at være optimal til en ikk-mitac smartphone. men den er fed.

Er det den der program-menu du snakker om? ... For selve homescreenen er bare standard + mitac icon ...

Guest Bartman
Posted
det er en exe/dll/xml http://smartphone.MoDaCo.com/viewtopic.php?t=714>homescreen, der virker lidt "3d" agtig :shock: den skal bare lige ændres lidt og have andre menu-punkter osv for at være optimal til en ikk-mitac smartphone. men den er fed.

Ja det er jo såen set bare den.. men nu skrev han jo "3d" :)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.