Guest Speedy Posted August 16, 2003 Report Posted August 16, 2003 Så sidder jeg i et dilemma. Jeg har lige solgt min spv til min bror, og skal jo selvfølgelig ud og have en ny. Jeg kan ikke helt vurdere om det kan betale sig at købe en nye E100 hvis der snart kommer en med integreret kamera. På den anden side kan jeg ikke undvære min spv så jeg må snart have en ny. Er der nogen der kan be- el afkrafte rygter om at der snart kommer en ny spv til Danmark? Takker
Guest Crispy Posted August 16, 2003 Report Posted August 16, 2003 Det er så godt som sikkert at SPV2 kommer, og det er så med 99% sikkerhed at den kommer til Danmark! ... Hele problemmet ligger i det der "snart" ... Vi har jo set at Orange har lidt svært (bare en liiiile smule!) ved at overholde tidsplanerne ... Men jeg vil da foreslå dig at vente, du har vel en gammel nokia et eller andet som kan bruges i mellemtiden, ikk? ... Ellers kan du jo altid se ldit på Mitac'en! Den er også ret nice! :)
Guest tvo Posted August 21, 2003 Report Posted August 21, 2003 Orange har overbevist mig om at vi nok ikke skal regne med en SPV2 LIIIIIGE med det samme... Hvilket jo egentlig også ville sabotere deres salg af E100 på det groveste. Mit gæt er lige før jul - så må du jo vente hvis du ka'! :)
Guest NederSoren Posted August 21, 2003 Report Posted August 21, 2003 Det er da også snart :) eller.. det er ikke snart hvis man står uden telefon overhovedet.. men for os som bare har en SPV, er det snart nok til at vente.. :o
Guest Speedy Posted August 21, 2003 Report Posted August 21, 2003 He he Har købt E100 :o Kunne ikke lade være, og jeg er super glad for den. Har lavet en god handel så mon ikke jeg kan tjene lidt hvis jeg beslutter mig for at få den nye når den engang kommer. Det bedste er simpelthen når man går med sin E100 og solen skinner lige ned på skærmen kan man faktisk stadig se noget, i modsætning til spv'en. Glæd jer, i som overvejer at købe en senere :)
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now