Guest fonager Posted August 18, 2003 Report Posted August 18, 2003 Hejsa Hvad er jeres erfaring med batteri levetiden efter den nye update ?? For min telefon SUGER virkelig strøm ud af batteriet, efter at jeg opdaterede ... rimelig irriterende, min telefon har kun strøm til en dag, med minimalt brug af funktionerne på telefonen ... Hygge, Kent Fonager
Guest fonager Posted August 18, 2003 Report Posted August 18, 2003 Hovsa ... jeg taler selvfølgelig om QTek 1.5 updaten, som kan hentes på deres hjemmeside og omtalt på 4smartphone.dk ! /Kent
Guest Jakob Posted August 18, 2003 Report Posted August 18, 2003 Har ikke prøvet Qtek updaten - kunne forestille mig at det var lidt lgiesom første software til SPV. Men der kommer snart release på den nye software (et par uger tror jeg...) og så bliver det forhåbentligt bedre... /Jakob
Guest fonager Posted August 18, 2003 Report Posted August 18, 2003 Har ikke prøvet Qtek updaten - kunne forestille mig at det var lidt lgiesom første software til SPV. Men der kommer snart release på den nye software (et par uger tror jeg...) og så bliver det forhåbentligt bedre... Hvad er det for en software du mener ? /Kent
Guest Sonofon Boy Posted August 18, 2003 Report Posted August 18, 2003 Hovsa ... jeg taler selvfølgelig om QTek 1.5 updaten, som kan hentes på deres hjemmeside og omtalt på 4smartphone.dk ! /Kent Jeg kan jo kun svare for mig selv når jeg siger at folk med en SPV skal holde sig fra Qtek updateringen. jeg prøvede og nu er den gået i stykker :evil: kan ikke opdatere tilbage! Så hvis det kan ske for mig, skulle det væl også kunne ske for andre... :? __________________ Sono SPV: DOWN...
Guest Jakob Posted August 18, 2003 Report Posted August 18, 2003 Den er et kommende release på en ver. 1.6 fra Orange til Canary og form. også til Tanager. Det skulle undre mig meget hvis det ikke også kommer i en Qtek udgave.. /Jakob Iøvrigt har jeg prøvet I-mate updaten og neddatering var ikke et problem efterfølgende... - havde i SPV´en i laderen samtidigt med holderen?? - en flash suger rigtig meget strøM!!
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now