Guest Plankton Posted August 20, 2003 Report Posted August 20, 2003 Jeg har nydt godt af 4smartphone.dk og de mange downloads der er. Men har nogle problemer med .cab-filer og andre. Jeg kunne godt tænke mig for det første at vide hvilke filtyper der er programfiler og hvor jeg bør lægge dem i telefonen. Jeg synes ikke at instrutionerne vedr. installation af software på en smartphone er så udførlige som en stakkels novice som mig kunne have brug for.... Nogle der kan hjælpe med nogle generelle gode råd vedr. installation? :)
Guest Sonofon Boy Posted August 20, 2003 Report Posted August 20, 2003 Jeg havde også problemer med min SPV i starten ang. filer, og installation. Men de filer der er Cab. filer og parat og lige til at installere på din telefon. Jeg plejer bare at lægge dem i IPSM/Windows/start menu Så skulle cab. filen meget gerne dukke op i din menu på SPV'en og lige til at installere. _________________ Sono SPV: Orange
Guest MoRFLeZ Posted August 20, 2003 Report Posted August 20, 2003 Jeg ved ikke om du har set installationsguiden på www.4smartphone.dk: >>Click Me Der er nemlig mange måder at installere cabfiler. 3 bliver beskrevet i guiden. Hvis der er nogle uklarheder - så er du velkommen til at maile mig på [email protected] - så jeg kan rette i guiden og gøre den 100% noob-venlig :wink:
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now