Guest Penhter Posted August 20, 2003 Report Posted August 20, 2003 goddag alle godtfolksen jeg ville lige høre om der ikke var nogle der kunne hjælpe mig med at finde den bootloader der gør alt mulig at vælge i menuen! (mener det er 0.93 eller 0.95) men hvordan gør man får man nedgradereret den og hvor ligger den? p.s. jeg køre med 0.98 nu på forhånd tak :)
Guest Penhter Posted August 22, 2003 Report Posted August 22, 2003 nu har jeg fået lagt 0.91 ned på et sd kort men kan ikke finde ud af at får lagt den ind i teleonen! nogle der kan hjælpe? :)
Guest MoRFLeZ Posted August 23, 2003 Report Posted August 23, 2003 Sæt SD kortet i en slukket telefon... og star op i Canary mode. Lige efter "Card Found" .. burde den spørge om du vil "Load Bootloader" .. sig ja .. og den skulle gerne komme tilbage med "download success" .. og din telefon bør have skiftet bootloader...
Guest Penhter Posted August 23, 2003 Report Posted August 23, 2003 hey fandt ud af hvorfor ! mit sd kort er i stykker :) typisk lort til sandisk! men det virkede nu ;) takker mange gange for den gode suport
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now