Guest Simsen Posted August 21, 2003 Report Posted August 21, 2003 Er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan man laver om på film, trailer eller musik videoer, så de kører glidende på SPV'en? På forhånd tak
Guest NederSoren Posted August 21, 2003 Report Posted August 21, 2003 Der er efterhånden rigtigt mange topics herinde på MoDaCo, både international og dansk, som omhandler dette emne.. Prøv at bruge søge funktionen her på sitet " search ", og læs nogle af de topics som der allerede er skrevet om precis det samme :) //NederSoren
Guest Simsen Posted August 21, 2003 Report Posted August 21, 2003 jeg beklager ulejligheden. taxa :oops:
Guest MoRFLeZ Posted August 21, 2003 Report Posted August 21, 2003 Der er blandt andet en dansk guide til at konvertere til mpeg videoer (til pocket tv) her: >>4smartphone Ellers .. så søg her på MoDaCo Held og lykke
Guest Sonofon Boy Posted August 21, 2003 Report Posted August 21, 2003 Er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan man laver om på film, trailer eller musik videoer, så de kører glidende på SPV'en? På forhånd tak Jeg lavede et Topic som har virket for de fleste! Den er 110 procent newbie venlig! 8) Take a look
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now