Guest sbrandsborg Posted August 22, 2003 Report Posted August 22, 2003 hej, nogen der ved om det kan lade sig göre at lave sin egen t9? Posted from my SmartPhone!
Guest MoRFLeZ Posted August 22, 2003 Report Posted August 22, 2003 Det kan det ikke .. endnu. Men du kan lave en MINI udgave af de ord du bruger aller mest! Se her hvordan: >>T9 Trick
Guest sbrandsborg Posted August 22, 2003 Report Posted August 22, 2003 er nu ikke så sikker på det.. nogen der har den danske t9 dll fil? jeg vil meget gerne have fat i den lige meget hvad version det er
Guest Simsen Posted August 22, 2003 Report Posted August 22, 2003 jeg ved ikke om det kun er min spv men det virker ikke rigtig det trick når jeg gør det. når man har skrevet et par beskeder har den glemt alle ordene igen.
Guest MoRFLeZ Posted August 22, 2003 Report Posted August 22, 2003 jeg ved ikke om det kun er min spv men det virker ikke rigtig det trick når jeg gør det. når man har skrevet et par beskeder har den glemt alle ordene igen. Det virker super på min ... hvis den endelig skulle glemme .. skal jeg bare ind og åbne beskeden .. så husker den igen. Men det har dog ikke været aktuelt mere end en enkelt gang .. eller sådan noget!
Guest MoRFLeZ Posted August 22, 2003 Report Posted August 22, 2003 er nu ikke så sikker på det.. nogen der har den danske t9 dll fil? jeg vil meget gerne have fat i den lige meget hvad version det er Det er desværre nemmere sagt end gjort ... lidt endnu i hvert thi fald! Har hørt rygter om en program der skulle være igang, men det er ikke 100% sikkert. T9filen ligger i windows-mappen - og det er ikke bare sådan lige at kopiere noget derfra - uden PC programmer .. hackeling tingeling etc
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now