Jump to content

farvet mit cover - hjemmelavet


Guest Maves

Recommended Posts

Guest Crispy
Det er ikke sikkert man kan se det, men den er NEON grøn.....

Det ser kanon godt ud! Er det bare mig eller ser all farver ikke bedre ud en stadardfarven :roll:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Nah.. maling er maling.. jeg gav den bare 4 gange et meget tyndt lag af den samme maling.. der er ingen grund til at spilde penge på en grunder. Det kan dog godt anbefales at købe noget meget fint sandpapir (korn 300 eller noget) og lige give coveret en lille omgang så malingen hæfter bedre.

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ
Nah.. maling er maling.. jeg gav den bare 4 gange et meget tyndt lag af den samme maling.. der er ingen grund til at spilde penge på en grunder. Det kan dog godt anbefales at købe noget meget fint sandpapir (korn 300 eller noget) og lige give coveret en lille omgang så malingen hæfter bedre.

Det kommer da vist an på hvilket maling du bruger.. nogle har haft meget uheldige erfaringer ved at se bort fra grunderen! Man kan også forestille sig at den (malingen) ikke hænger så godt ved...

Link to comment
Share on other sites

Hmm.. det er ikke helt korrekt, hvis du spørger din lokale maler pusher, vil han give dig den helt rigtige grund.

Vi havde en på mobildebat.dk der missede den del med grunderen, og hans cover blev næsten ødelagt af det, så kan kun anbefale at bruge det.

har givet min en ny omgang, hvor den har fået noget klar lak også, og det ser ud til at holde meget godt.

Maves

Link to comment
Share on other sites

Hmm.. det er ikke helt korrekt, hvis du spørger din lokale maler pusher, vil han give dig den helt rigtige grund.

Vi havde en på mobildebat.dk der missede den del med grunderen, og hans cover blev næsten ødelagt af det, så kan kun anbefale at bruge det. 

har givet min en ny omgang, hvor den har fået noget klar lak også, og det ser ud til at holde meget godt.

Maves

Maleren er self. interesseret i at sælge så meget som muligt. Coveret tager ikke skade hvis man vælger den rette type maling. Jeg har selv været i lære som maler, så lidt styr har jeg da på det. .:D

Anyways,.. det er jo op til folk selv, jeg gider bare ikke fyre for mange penge af på det ;)

Link to comment
Share on other sites

Maleren er self. interesseret i at sælge så meget som muligt. Coveret tager ikke skade hvis man vælger den rette type maling. Jeg har selv været i lære som maler, så lidt styr har jeg da på det. .:D

Anyways,.. det er jo op til folk selv, jeg gider bare ikke fyre for mange penge af på det ;)

Måske, men nu får vi at se hvorlænge din holder :-k

Maves

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 months later...

Hej hej

Nu er det jo ved at være noget tid siden I har malet jeres cover, så det ville da være fedt lige at høre hvad der holder og hvad der ikke holder..?

Indtil videre har vi fået et par forslag, men er der andre der har prøvet noget andet? Måske noget lige mellem 200,- hos maleren og en 20er i Bilka? :wink:

Maler I også bagsiden?

TKJ

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er da meget tænkeligt.. Heller ingen bebrejdelser herfra.. bare en konstatering af, at jeg heller ikke kan se billederne.. :roll:

TKJ

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.