Guest carsten Posted August 23, 2003 Report Posted August 23, 2003 Hi Hvad skulle jeg gøre uden jer (eller min kone) :wink: Jeg har haft lidt problemer med "viruser" :evil: og har måtte skifte til ny harddisk og installer XP igen og selvfølgelig alt det andet :x . Activsync er på cd'en og jeg kan godt gemme den på harddisken men ikke installer ???? Telefonen er ikke sat til og jeg har fjernet alt der hedder activsync på begge harddiske. Comon guys I know you can do it.
Guest Maves Posted August 23, 2003 Report Posted August 23, 2003 husk du skal først indsætte usb stikket når den spørger efter telefonen :) Maves
Guest carsten Posted August 23, 2003 Report Posted August 23, 2003 husk du skal først indsætte usb stikket når den spørger efter telefonen :) Maves Ja tak, det forstod jeg i manualen :roll: men den vil **** ikke starte activsync setup op fra cd'en efter jeg har downloade den :cry:
Guest MoRFLeZ Posted August 24, 2003 Report Posted August 24, 2003 Tja det lyder jo underligt.. .. dette er jo så ikke rigtig et fix som sådan, men jeg ved den nye version af ActiveSync kan downloades et eller andet sted fra www.microsoft.com Edited: Så overkom jeg dovenskaben, og fandt et direkte link: >>Click Me
Guest carsten Posted August 24, 2003 Report Posted August 24, 2003 Tja det lyder jo underligt.. .. dette er jo så ikke rigtig et fix som sådan, men jeg ved den nye version af ActiveSync kan downloades et eller andet sted fra www.microsoft.com Edited: Så overkom jeg dovenskaben, og fandt et direkte link: >>Click Me<< Simpelthen kanon, tusinde tak, TJENER! mere dovenskab til denne fyr, jeg gir.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now